Hei Rufus
Jeg vet jo ikke om jeg merket noen forskjell eller ikke med eller uten Florinef da jeg var på det dårligste. det var så mye som ble gjort samtidig, ikke godt å vite hva som hjalp! Men så vidt jeg vet nå, bør det ikke benyttes med mindre det foreligger helt sikre prøver som viser at Florief er nødvendig. Jeg har ikke tatt Florinef siden begynnelsen av januar, venter på prøvesvar og legetime.

Siden januar har formen vært stigende. Før jul presset jeg meg gjennom de fleste dager. Nå er søvnen bedre, energinivået er bedre. Jeg forsøker gradvis å trene hardere. Og det går helt fint! Og ja, jeg har lagt på meg, bulken på magen er ikke bare kroppsvæsker under forflytning. Jeg vil ha tilbake min gamle kropp, om det er mulig.

Nok en gang er jeg i en stuasjon hvor jeg gjør mye samtidig, øke pregnenolone fra 12.5 mg til 100 mg (skal gå ned til 50 mg etter tre måneder), jeg har senket HC fra 22.5 mg til 17.5 mg 8enkelte dager 20 mg), jeg har senket thyroid fra 3.75 grain/225 mg til 3-3.25 grain/180-205 mg. Jeg har gått på skyhøye doser med probiotika, Nystatin, ultra clear osv. Så hva hjalp? Jeg vet ikke. Jeg vet bare at jeg føler meg mer og mer som et normalt, alminnelig menneske. Og det er en helt fantastisk følelse.....

Jeg merker også at det gjør noe godt med meg psykisk.
Kanskje det er mulig å bli helt frisk og råsterk som Pippi