Tak

Har været hos lægen - heldigvis vikarensom jeg føler mig lidt bedre tilpas ved.

Jeg gik jo her og troede, det kun var mine mandler, der var hævede. Og at mandlerne er sådan nogle vældigt store nogen, eller i hvert fald har potentiale til at blive det, nede på halsen også Men nej, sagde lægen, det er lymfekirtlerne, der har hidset sig op. Formentlig over en bakterie, sagde lægen, men hvordan ved hun det?
Der blev ikke lavet nogen podning.

Vi har jo været syge alle tre her i huset. De to andre har så heldigvis ikke problemer med deres stofskifte, og så har man jo selvfølgelig meget forskellige vilkår, når man slås mod bakterier eller vira og hvad som helst andet.

Jeg har haft en måneds tid med tørre næseslimhinder. Har haft en idé om, at det måske var vintervejret og sådan ... har af og til skyllet næse med et såkaldt næsehorn yoga.dk/butik/naeseskylningskander/nosebuddy og skal nok gøre det oftere. Må vel også se at komme til en øre-næse-hals-læge ...

Men i hvert fald kan jeg ikke lade være med at tænke, at jeg er hævet i og på halsen nu pga en langtidspåvirkning af en eller flere bakterier, der er kommet ind i min krop pga tørre næseslimhinder. Og så tror jeg, at de her bakterier bare slog til, da jeg blev syg - af noget andet.

Lyder det mærkeligt eller ? Lige omme 'bagved' lurer skrækken for, at det i virkeligheden er svamp, der er ved at få mig

Men det vil vel i så fald vise sig med penicillinen?

Nielsigne