Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
15-02-11, 15:54 #1
Helt vildt hævede mandler - noget med stofskiftet??
Hej
Håber nogen har nogle tips ...
Jeg har været syg i en uges tid, ligesom min mand og mit barn. Det er gået lidt frem og tilbage. Vi har alle tre oplevet, at bedst som vi følte, det gik fremad, fik vi igen 'ture' med svimmelhed osv.
Det er så hvad det er. Måske har vi influenza, og der kan man jo vente sig lidt af hvert.
Det, der undrer mig og er ved at gøre mig desperat, er at mine mandler bliver mere og mere hævede! Jeg vil sige, at det nu ikke engang kun er mandlerne, der føles hævede - det er også et stort område rundt omkring dem. Så stort som det nu kan blive på en hals, forstås. Men meget omfattende og endda til at få øje på i spejlet. Det griber fat i senerne på halsen nu - dette sidste er kommet i løbet af i dag.
Jeg skal til læge i morgen men kan jo ligeså godt spørge alle jer kloge folk først, om stofskiftet kan være involveret i dette?
Ja, jeg ved, det er involveret i alt ... men jeg tænker sådan direkte involveret? Er det relevant at tænke på anti-TPO og sådan noget i denne situation?
Nielsigne
Lignende tråder
-
Er der noget sukker er godt for?
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 4Siste melding: 24-10-13, 19:09 -
Hypofyseinsufficiens, skjoldbruskkirteln og stofskiftet
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 18-12-09, 13:20 -
Højt blodtryk 150/115 - påvirket af stofskiftet?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 06-03-09, 19:51 -
Hævede lymfeknuder og ømme tænder
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 29-05-07, 08:17

Svar med sitat
Bokmerker