Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
10-02-11, 13:21 #2
Sv: Levaxin idag,Erfa Thyroid imorgen...?
Min umiddelbare reaksjon er at jeg tenker binyrer. Du ramser opp en hel masse med hyposymptomer som jeg forstår blir verre når du øker levaxindosen? Å reagere negativt på økning av levaxin er helt typisk for dårlig binyrefunksjon. På pakningsvedlegget til levaxinen står det at binyreproblem skal utredes før oppstart av levaxin. Flere symptomer du nevner (blodsukkeret) er typisk for binyreproblem.
En annen ting kan være at du reagerer på laktosen i levaxinen, siden du har laktoseintolleranse mener jeg.
60mg erfa = 37mcg T4 og 9mcg T3. Det betyr at dose legen din foreslår tilsvarer ca 27,5mcg T4 og 4,5mcg T3 per dag. Per i dag bruker du ca 39mcg T4. Synes ikke dosen han foreslår er så høy, men nå er jeg av den oppfatning at det ikke alltid er nødvendig å senke T4 dosen selv om det tilsettes T3. Prøv, å se hvordan det blir. Men som sagt er jeg temmelig overbevist om at du har binyreproblem, og da vil ingenting bli bedre før det blir behandlet.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Erfaring med kombinasjon av Erfa Thyroid og Levaxin??
Av knaskepott i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 21-01-11, 10:24 -
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker