Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
20-01-11, 18:57 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Jeg har nok fått litt økt matlyst av hc, tror jeg. Merker nå som jeg har redusert ettermiddags- og kveldsdosen at jeg er mindre sulten på kvelden. Er ikke bombesikker men jeg tror det. Skal ned til halv dose i løpet av de neste mnd så da skal jeg prøve å legge merke til endringer i apetitt og spisevaner.
Ellers gleder deg meg å høre at det går fremover, Rufus
Kjipt med Cerazette, da. Det samme skjedde jo meg. Jeg synes faktisk at pms blir litt mildere hver mnd som går nå, så jeg tror jeg skal overleve uten p-piller.
Vigdis; tror dette med vektøkning og hc er veldig individuelt. Noen kan visst t.o.m gå ned av hc, for ting kommer på plass. Om du ikke har lagt på deg siden du begynte med hc (tross litt "omfordelig av fett"), synes jeg det ikke høres så ille ut.... , selv om jeg har max forståelse for at det er kjipt det med magen.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker