Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
20-01-11, 11:47 #2
Sv: Symptomer på overdosering T4
Hej Tiwas

Hvad med at klikke på underforummet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc. og lige under side-navigation i dette forum finder du funktionen Søk i dette forummet, hvor du kan skrive overdosering og vælge enten Vis tråde eller Vis innlegg.
Eller kan du bare vælge Avansert søk og der kan du skrive overdosering, vælge (lige under) Search Titles Only + vælge (til højre) forummet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc. Klik så på (nederst) Søk nu og så burde der komme alle forummets tråde med ordet overdosering i overskriften.
Jeg skriver det fordi der kan gå et rum tid, før nogen med erfaring i netop overdosering kommer forbi forummet, mens du nok har brug for tilbagemeldinger nu, siden du poster en helt ny tråd om det (?). Jeg har ingen overdose-erfaring, så jeg kan kun hjælpe til at du selv kan finde relevant info.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
tidlige symptomer på overdosering med Levaxin
Av cathrin i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 21Siste melding: 17-11-11, 11:32 -
Hjelp - symptomer på overdosering?
Av Atina i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 10-08-10, 19:10 -
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 18-03-08, 21:37 -
overdosering
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:31 -
overdosering?
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 20-03-07, 17:39

Svar med sitat
Bokmerker