Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
19-01-11, 15:04 #13
Sv: Stop for anbefalinger af Balderklinikken!
Hvordan skal sagesløse patienter kunne forsvare sig, hvis ikke her hvor de høres og respekteres.
Pekka. I november 2010 postede du tilsvarende kritik af os: "Dette utsagnet strider mot Sonjas stoffskifteforums regler. Dere ville neppe ha sagt dette om dere stod foran legen. Uttalelsen om legen er ikke representativ for hans pasienters mening. Det er usannt og krenkende." Din henvendelse vedrørte Pål Johan Vanberg. Nu skriver du igen et kritisk indlæg og da du skriver fra IP-nummer tilhørende "Norsk Helsenett A/S, landsdekkende kommunikasjonsnett som knytter sykehus og andre helseaktører sammen i et sikret elektronisk nettverk" - er det forståeligt at du kritiserer os. Men samtidigt er det nu også afklaret, at du har ikke noget at gøre her, i vores refugium for syge mennesker.
Tak for besøget og bliv venligst væk.
EDIT/d. 20.01. Pekka giver ikke op og kl. 15:31 i dag har vi modtaget følgende e-post:
Deres uttalelser hvor dere navngir enkeltpersoner/leger - og holder dere anonyme selv - er nokså frekt. Dere legger ut feilinformasjon om navngitte personer som ikke på noen måte får anledning til å forsvare seg. Dette er ufint og er med og ødelegger internettet.
Hvis du kan fortelle meg hvem "Sonja" - så skal jeg kontakte henne direkte. Hvis dere ikke tør gjøre det er dere bare feige.
Jeg kommer ikke til å gi meg med å kritesere dere før dere oppfører dere som folk! Jeg vet også at du sitter trygt i utkanten av København - og styrer dette.
Hilsen Pekka som ikke blir "væk" uten videre....
Ja, ja. Pekka, som er meget mere anonym, end vi er.
"Tør og tør".... hvorfor skulle vi "turde" noget for lægerne, der ikke giver deres patienter samme fair play?Sist endret av Admin; 20-01-11 kl 15:05
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
Lignende tråder
-
Stop the Thyroid Madness
Av Persa i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-04-16, 16:34 -
Ytringsfrihet! Leger: advarsler, anbefalinger.
Av camomilla i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 07-04-09, 16:02 -
Medicin-stop = bedring?
Av Anisa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 0Siste melding: 03-04-09, 23:46

Svar med sitat

Bokmerker