Ojameg, nå er det lenge siden jeg har vært her inne )

Kort frisket opp så var jeg sykmeldt i 1,5 år for å få rettet opp dårlig behandlet lavt stoffskifte. Kom meg ut i jobb i oktober 09 for så å få kreft i juni 2010. Så dette halvåret har jeg hatt andre ting å stri med enn stoffskiftefokus for å si det sånn. Er ferdig med cellegift og fjerning av ene brystet og starter 5 uker strålebehanding i morgen. Skal stråle langs kragebeinet veldig nært skjoldbruskkjertelen, så spent på om dette får noen konsekvenser....

Jeg er overdosert nå. Prøvene viser det (og gjorde egentlig det i september også...), men har valgt å ikke følge de fordi jeg har hatt det forholdsvis greit med formen. Og har hatt nok å stri med med den andre diagnosen...

Har gått på cellegift for brystkreft i høst og vært mest opptatt av symptomer man får av det og ikke helt koblet det opp mot stoffskiftet fordi jeg har hatt det etter forholdene bra psykisk. Cellegiften dytter nemlig kroppen over i overgangsalderen så søvnproblemer, mye vannlating døgnet rundt og mye hetetokter er veldig vanlig og forventet. Spesielt hete-tokter.

Idag er første dagene jeg har følt stress i brystet så skjønner nå jeg må trappe ned litt. Har også egentlig vært veldig urolig og rastløs siste ukene...og jeg leste litt om overdosering idag og ser jo de symtopene jeg har i forbindelse med kreft, også er likt overdosering......

Hva anbefaler dere sånn erfaringsmessig - skal jeg hoppe over to dager med Levaxin nå før jeg starter på igjen med bittelitt lavere dosering? Går på 150 5 dager i uka, 125 de to siste. Kreftlegen sa jeg kunne gå ned 25mcg i uka, men kan jeg gå ned 50, syns dere?

Min TSH er 0.02 og T4 tror jeg var på 21.... Jeg tok Levaxin den dagen jeg målte, men TSH er jo uansett skrekkelig lavt om jeg hadde hoppet over den dagen