Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
10-01-11, 20:11 #10
Sv: Blodprøvesvar januar 2011 - forvirret
Ikke? Da målingen ble tatt, gikk jeg på 75µg+1/2 75µg tablett. Det blir vel 100µg skulle jeg tro. Det som er snodig, er at da jeg begynte på lev, forsvant depresjonen, angst, og alt annet dritt; men så plutselig, var jeg tilbake på nullpktet. Det var vel i fjor vinter at det skjedde. Da gikk jeg på 50µg. Så prøvde jeg å øke til 75µg, men dog uten resultat. Effektet uteble. Effekten har uteblitt selv om jeg har økt til 150µg. Det er slitsomt å ha det slik. Med en evig mørke hengende over hodet.
Jepp, T3, du.... Min nye fastlege mente at T4=T3, og ville ikke prate om det. Tror neppe det noe vits å spørre om å få måle den. Neste gang jeg skal til han, tar jeg med hagla!!!!
Men nå i kveld, har jeg byttet til en annen fastlege, for n'te gang. Han jeg var i dag oss, er i fra Øst-Europa, er vanskelig som fy! Det sier de andre som også har vært hos han.
Og de "legeskretærtøttene" vet jo ikke hva slags blodprøver for stoffskifte man skal ta. Men rek var lurt. Virke som at jeg må gå til legen hver gang for å ta blodprøver, noe som egentlig skulle være unødvendig.
Lurer på hva jeg skal gjøre for å overbevise en vanskelig j æ v e l....Sist endret av helgemann; 10-01-11 kl 20:12 Begrunnelse: Sensurverket tråtte til i dag og...
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
EU-forbud mod urtemedicin 1/4-2011: Underskriftsindsamling
Av Nielsigne i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 16-04-11, 18:15 -
Ny og litt forvirret... Hjelp med blodprøvesvar..
Av Papillon i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 14-08-10, 18:02 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01

Svar med sitat
Bokmerker