Hej

Du skrev tilbage i august (29-08-10 23:46) i en anden tråd:
Sitat Opprinnelig skrevet av Aulalia Vis post
Hei. Jeg fjernet skjoldbrukskjertelen for noen uker siden. Jeg ble forsikret om at verken stemmebåndsnerver eller stemmebånd er skadet, men at de vil bruke en tid på å "relokalisere" seg i halsen, slik at jeg må regne med å være hes en tid. Jeg prater ok, men blir ofte "slimete" i halsen slik at jeg må hoste og harke, og sangstemmen er elendig. Skal begynne å jobbe om ei uke og bruker stemmen mye i jobben, så vi får se hvordan det går.
Jeg er også begynt å bli plaget med en del halsbrann; det var jeg ikke før operasjonen. Håper ting går seg til.
... så er det omtrent ½ år siden, at du blev opereret?
Sitat Opprinnelig skrevet av Aulalia Vis post
Jeg synes selv at jeg trenger mer Levaxin enn legene synes jeg skal ta ut fra prøvene.
OOOOO.K. "Ut fra prøverne"? Aulalia? Hvad siger dine prøver så, hvis du kan huske det? Hvad mener du når du skriver "legene" - er det fastlægen og endokrinologen fra hospitalet, eller er det kirurgen? Det er lidt vigtigt at få svar på, da jeg har på fornemmelsen at du er underbehandlet hvilket du IKKE må være som kræftpatient. Hellere lidt "overbehandlet" end underbehandlet og TSH på 0 er meget passende når man har haft kræft i skjoldbruskkirtlen.

Hvor har PET-scan vist noget? Er det længere ned end neden for halsen, eller mellem skuldrene eller i den øverste del af brystkassen?