Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
06-01-11, 13:28 #8
Sv: Røykeslutt- endring i medisindosering?
Tusen takk for at dere viser forståelse og ikke dømmer meg

Det hjelper mer på motivasjonen, enn folk som sier at å slutte ikke er noe problem. Da blir man liksom enda mer oppgitt.
Vigdis: Det finnes faktisk tobakksvarer uten tilsetningsstoffer i Norge, ikke på vanlige butikker, men det er å få tak i. Ditt forslag er slett ikke dumt. Først gå over på det, for så å slutte.... Kanskje det da blir lettere. Takk!
Smgj: Hypnose har jeg ikke prøvd. Skal undersøke om det finnes noen tilbud i nærheten. Takk! Jeg har også hørt at det blir lettere for hver gang. Håper det
Vita: Takk for at du delte din erfaring. Jeg ble enda mere skeptisk til Champix nå. Hvis stoffskiftet begynner å gå bananas etter en Champix kur, da er det virkelig ikke noe for oss stoffskifte-syke
Er her andre med erfaringer? Setter enormt stor pris på tilbakemeldinger!Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04

Svar med sitat
Bokmerker