Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
30-08-08, 21:07 #9
Re: Hei på dere!
li81.
Om jeg skal få si hva jeg mener - uten å spørre legen først altså, så er du er ikke alene om å oppleve det slik.
Jeg antar at mye av årsaken er at legen ikke tar seg den tid til å informere skikkelig. (ikek har betalt for det og køen trykker ....) Hva vet jeg ?
Dessuten : Den info legen kommer med er farget - de har ikke lov å komme med sine personlige erfaringer. De skal desverre holde seg til hva ansvarlig endokrinolog (på sykehuset) mener.
Og den er farget av de avtaler man til enhvertid har med syntetindustrien.
Synd, men det er slik systemet er.
Minner meg om en plakat jeg så på et offentlig kontor i Danmark. Det sto (omtrent) : Hvis alle tænker som sjæfen, er der ikke mange der tænker.......
Under en fiiin tegning.
Og - er det ikke akkurat det vi opplever da ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg har akkurat fått diagnosen kreft i skjoldbruskkjertelen
Av eulalia i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 4Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg har nylig fått konstantert latent lavt stoffskifte
Av Grace i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 17Siste melding: 05-08-10, 20:36 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Artikkelserie om kronisk utmattelsessyndrom eller ME
Av Mod i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 1Siste melding: 11-07-10, 09:19 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27

Svar med sitat
Bokmerker