Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
31-12-10, 08:38 #1
overdosert eller tåler ikke?
meg igjen he he føler jeg har mange innlegg nå, men har lagt på 100mg levaxin siste mnd så økte jeg til 125 i noen dager, men det ble for mye kjente jeg og nå er det ca en uke siden jeg gikk tilbake til 100,men presset i brystet gir seg ikke. gikk ned itl 75 i dag.
har også forsiktig tatt 5mg t...søren hva het det nå da. kombinasjon med levaxin, men merker ikke noe til det for presset har vært der siden jeg gikk tilbake til 100
puh kunne dette bare være litt enklere...sånn nå får du medisin,blir bedre og ferdig med det, men nei føler det blir en utrolig belastning og skal finne ut av dette i tillegg til å forholde meg til ms`n min. alltid noe liksom og er så lei av å være sliten,føle meg udugelig og se meg selv i speilet og ikke tenke mye positivt. og jeg har mye å være glad for det er ikke det.
jeg burde kanskje starte blogg sånn som jeg plaprer. he he
godt nytt år alle stoffskiftere
Lignende tråder
-
Overdosert? Eller hva skjer?
Av kamp i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 49Siste melding: 08-03-11, 08:23 -
Når tarmen ikke tåler langsomme karbohydrater
Av Vigdis i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 0Siste melding: 29-03-10, 08:15 -
Jeg er så tungpusten! Tåler jeg ikke Levaxin & Liothyronin?
Av Flower i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 29-12-09, 18:03 -
Da stoffskiftet ble lavt, tåler jeg ikke alkohol lenger.
Av camomilla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 06-03-09, 10:54 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat
Bokmerker