Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Mye vann/ ødematøs
Threaded View
-
10-12-10, 19:57 #11
Sv: Mye vann/ ødematøs
Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor det har blitt en noe forverring i det siste, altså før jeg trappet ned.. Men ja, legen min sa jo dette for et par måneder siden at Cortef´n kan gi ødemer, og at jeg muligens ikke skal ha de tablettene, så, kanskje han sier jeg skal kutte dem helt ut om en stund?
Jeg merker i alle fall at fingrene mine synes det er ubehagelig med ringer, noe jeg tålte mer før. Nå sprenger det nærmest i fingrene. Ikke bra.
Nielsigne, som Anisa skriver så er det støtte til mine binyrer som jeg ikke engang vet om jeg skal ha, men som jeg har prøvd ut nå et halvt års tid? Ja, jeg tror det er noe sånt
Anisa, jeg synes dette med medisiner er vanskelig fordi jeg opplever ingen bedring ved økning eller redusering. Jeg synes jeg står på stedet hvil. Har forsøkt dosere meg ned til 75 , på egenhånd og opp til 120 på egenhånd og hjertebanken er like intens, selv når jeg står 90 (som etter legen min skal være en liten tanke for mye for meg)?! Forstå det
Blir jo oppgitt som bare tusan. Ikke veier jeg så mye heller, så jeg skal jo ha en dose som står i stil til vekten min. Sånn er det i alle fall med doseringen av den østrogenen jeg tar og følges nøye av legen min på det slik at jeg ikke får for mye av østrogen og for lite av progesteron og motsatt =)
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
vann i kroppen....
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 05-09-10, 01:23 -
Noen som har hatt ødemer / "vann" i kroppen - og blitt kvitt det?
Av Kevlin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 01-06-10, 12:01 -
Vann i knærne?
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 5Siste melding: 22-11-06, 22:58

Svar med sitat
Bokmerker