Ja! Nå har jeg vært hos legen og mast om den hersens døgnurin prøven og fikk til svar at de antageligvis har sluttet med dette i forhold til jod!!! Men han skulle sjekke det for meg. Da jeg sa at jeg kan hende ikke får nok jod pga at fluoren nuller den ut, sa han at da vil man få falskt resultat i døgnurin-prøven. Ikke vet jeg hva han mente med det. Jeg tar selolje-kapsler og spiser en boks makrell hver dag samt tar flytende vitaminer hver dag med jod og håper det kan hjelpe, men dette har jeg ikke gjort i mer enn noen få dager siden jeg trodde jeg var hyperthyroid og skulle unngå jod.

Så får jeg se til å få tak i nascent iodin og ta "jod på innsiden av håndledd-testen".
Det er en kamp man må kjempe for å kunne ta hånd om sin egen og familiens helse på beste og mest naturlige måte!

Nodulen i halsen dekker litt over pusterøret så det blir nok en kamp å overbevise legene om at jeg vil unngå operasjon. Men det er jo jeg som bestemmer over min egen kropp!

er det noen her som har prøvd thyroid throu som også kalles T18? Kan man få det inn i landet?Kanskje et emne for en ny tråd?