Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Tråd: binyrer og menstruation
Threaded View
-
07-12-10, 15:56 #1
binyrer og menstruation
Hejsa

Jeg har nu taget hc i 11 dage og mærkede en masse fremgang lige i starten.
Men pludselig er jeg igen blevet MEGET træt og helt uden energi og har lyst til at spise salt hele tiden. Kan det være pga jeg har menstruation? Og at jeg mærker det endnu tydeligere nu hvor jeg har prøvet at ha mere energi og overskud?
Har lige øget Erfa med 15 mg(135 nu), er det en dårlig ide at jeg har sat dosis op lige her under mens?
Og et sidste spørgsmål. Jeg forsøger at lave temperatur målinger, både til at holde øje med binyrer men også stofskiftet. Hvor skal min temp "helst" ligge når stofskiftet er mere velreguleret?
Erfaringer og gode råd er kærkomne

Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
OBS! Dr Lam om hvordan binyrer kan forkludre stoffskiftet
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 19-01-13, 16:02 -
binyrer
Av Kari i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 49Siste melding: 26-03-12, 09:36 -
Binyrer
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-01-09, 22:01 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41

Svar med sitat
Bokmerker