Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Thyroid og lupus
Threaded View
-
06-12-10, 20:05 #9
Sv: Thyroid og lupus
Du må hellere først mase på at få målt jod i døgnurin. Det er det vigtigste nu! Såfremt det viser sig at du har jodmangel - ja, så kan du gå videre med projektet og du kan sagtens skaffe den rette jod-type fra indenfor EU (f.eks. her) dvs. du behøver ingen tilladelse.
Vær obs på at der er forskel på jod-dråberne/tabletterne. Den jod-type artiklen omtaler hedder Nascent Iodine og det er IKKE produktnavn, men typenavn. Der er forskel mellem Nascent Iodine, Lugol Iodine og jodtabletterne. Til forskel for andre typer jod-tilskud kan Nascent Iodine f.eks. ikke overdoseres og kan tåles selv af de ellers allergiske, men ellers søg på navnet og du vil få meget at vide om netop denne type. Det er faktisk meget spændende læsning.
Lykke, lykke, lykke til Annis
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lupus/sjøgrens
Av pusur i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 10Siste melding: 10-12-10, 15:21 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker