Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
05-12-10, 16:27 #18
Sv: Har fået Armour Thyroid ved et tilfælde!!!
Alle de faktorer som indgår i optagelsen og som kan gøre forskellen mellem tabletterne er faktorer som ikke er til at forusdige og det er det der er frustrerende - nu er jeg jo på den 5. slags pille!
MEN nu har jeg taget en beslutning.... jeg vælger at stole på at Armour er det helt rigtige for mig og min krop. I morgen ringer jeg til Altstadt apotek i flensborg og spørger hvad de koster og hvordan jeg bærer mig ad med at få dem derfra. Under alle omstændigheder må de være billigere end på mit lokale apotek. Derefter mailer jeg til min endokrinolog.
Jeg ved ikke om der er den samme ordning i Dk med at man skal have tilbudt forskellige præparater - det er en ny verden for mig for jeg har aldrig fået medicin før.
Kærlig hilsen
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 04-09-10, 22:53 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat

Bokmerker