Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
04-12-10, 19:09 #13
Sv: Har fået Armour Thyroid ved et tilfælde!!!
Hvorfor jeg skiftet fra Armor til ERFA.
jo, Armour var en "deilig" tablett - det var som "at få seg en riktig bid flæskesteg" - helt fra jeg startet i mai 2004 til 2009.
Så plutselig "luktet" den ikke mere ( i Danmark betyr "at lukte" at det stinker - i Norge, kun at man kan lukte ett eller annet - deilig eller ikke)
På fora verden rundt ble det meldt om at den nye ikke fungerte som før.
Jeg merket ærlig talt ingen endring - ikke før det var gått mange måneder, så begynte jeg å merke tendenser til gamle symptomer som forlengst var vekk. (fra tiden på Levaxin)
På den tid, hadde jeg jo startet med D3, og jeg hadde mange negative erfaringer med oppstarten.
Det tenkte jeg ikke på den gang.......
I etterpåklokskapens lys.......osv.
Og det er jo den eneste egentige klokskap.......
Ny Armour har samme virkstoff som før, men ny komponert filler.
Jeg er slett ikke alergisk av noe slag og kan spise store posjoner av filleren til morgenmat, lunch og middag uten at det rører meg.
Så fikk jeg etter få måneder, samme urofølese på ERFA.
Nå bruker jeg Thyroid-S, takket være en meget vennlig person - hårdt presset i disse dager (sier ikke mere)
Det reduserte mine symptomer, men det har også vært nødvendig å redusere denne dosen.
Inneværede uke har den bare vært 1Grain/dag.
Det er ikke nok til å forsyne meg med nok stoffskiftehormoner !
Den var i ukene før også svært lav : 1,25 og 1,5 Grain uke for uke.
Samtidig har D3 vært 150µg.......
Sånnt har hendt før - jeg vet ikke enda hva jeg skal mene om situasjonen, men fordi jeg ikke har hatt antistoffer håper jeg - selv om det så mange ganger før har vært forgjeves.
Det er slett ikke sikkert at mine erfaringer kan "brukes" - jeg kan være i en spesiell situasjon ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 04-09-10, 22:53 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat

Bokmerker