Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
29-11-10, 20:18 #11
Sv: Skal legge fram min nye teori, binyretrøtthet, hos legen. Hvordan bli hørt?
Her er det ingen ting som er sikkert Finn, dessverre. Fra legens side er alt basert på blodprøvesvar som han mente var i grenseland, fordi han ikke finner ut hva dette handler om. For min del handler det om symptomer de siste 10 åra, spes de siste 5, som jeg ikke har forstått noe av før jeg begynte å lese her. Følte plutselig at noen brikker falt på plass, spesielt da jeg leste om binyretrøtthet. Trodde jeg betalte legen for å være etterforsker på min helse, men har skjønt at her må jeg gjøre jobben selv. Fikk en prednisolonkur i mars for å sjekke om alle smertene kunne være fibromyaligi. Jeg ble et nytt menneske over natta noe som viser at det handler om en betennelsestilstand e.l, hvertfall ikke fibromyalgi. Til nå har vi brukt eliminasjonsmetoden, MR av hodet pga besvimelser, 24 t EKG pga langsom puls, lavt blodtrykk og besvimelser. Røntgen av rygg pga bechdrewssymptomer osv. osv uten resultat. Et år hos psykolog, konklusjo: depresjon og lav stressterskel pga fysiske plager, må utredes for dette. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har bare stått på samme levaxindose fra dag 1, ingen bedring, blir bare dårligere.
Lignende tråder
-
Ikke noe å legge om kosten sa legen
Av Ingvild i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 26-01-10, 21:51 -
hvordan legge det fram til legen?
Av MariaEW i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 18-09-09, 21:52 -
Gladmelding! Nå er jeg våken til jeg skal legge meg!
Av Vigdis i forumet SolskinnshistorierSvar: 5Siste melding: 20-03-09, 08:29 -
Hva skal jeg spørre legen om????
Av kaiza i forumet Hos legenSvar: 45Siste melding: 07-07-05, 21:59

Svar med sitat

Bokmerker