Jeg har nå gått på levaxin siden august 2008. Gikk gradvis oppover på dosering og har pr. i dag en dose på 100 mcg. Vekta mi etter fødsel i 2008 var på 72 kg, og den rikket seg ikke på ett år. Så begynte jeg i en fysisk krevende jobb, og vekta har i løpet av siste året gått gradvis nedover, helt til den nå ligger helt på grensen til undervektig. Ja, jeg kan ikke huske at jeg har veid så lite i min voksne alder. (vipper mellom 58 og 60 mens jeg har en høyde på 172 cm)

Så til spørsmålet mitt. Er det mulig jeg er overdosert? Jeg har nettopp byttet fastlege igjen pga. dårlig forståelse hos mine tidligere leger så jeg håper virkelig jeg har bedre tider foran meg nå... Men siden jeg nå har gått ned 10 kilo og ikke fått justert dosen etter det, så kan det kanskje ha en sammenheng?

Symptomene mine er nå: svimmel, dårlig hukommelse, likegyldig, litt urolig, tankene kan gå litt i spinn. Ellers sover jeg mye. Kanskje noe som kan ligne en komatilstand. Kreves litt før jeg våkner. Så litt blandede symptomer her, og jeg er litt rådvill. Har fått sykmelding nå, så jeg får "roet" ned litt.

Noen som har hatt lignende erfaringer eller kan synse litt?