Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
24-11-10, 15:45 #4
Sv: Kroppen tar ikke til seg Levaxin
Jo, det vi spiser ender jo opp i blodet, hvis tarmene tar det opp da.
Og Levaxin inneholder syntetisk produsert T4 - et forholdsvis stort molekyl som har sine vansker med å diffundere tarmveggen.
En kan aldri regne med at mer enn 80% klarer dette under de aller gunstigste forhold.
Så det er bare det at hun må overmedisiners for å få den korrekte mengde. Kan jo tyde på at bare 30% klarer det i dette tilfellet.
Men ville de ikke forsøke om et naturlig hormonprodukt ville være bedre for henne ?
Min frustrasjon skal jeg ikke gå ut over dere (som sikkert har nok), hvorfor skal de på død og liv kjøre på med Levaxin på mennesker som kanskje kunne få det bedre på et annet produkt ?
Jeg kjenner ingen andre sykdomsgrupper som behandles slik !
Og det gjør meg både forbannet og trist at vi ikke får alternativer som alle andre.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 02-05-12, 15:23 -
Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Av jorunnhf i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 23Siste melding: 13-07-10, 15:35 -
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 31-12-09, 11:49 -
Vekt-tråd for de som bruker Levaxin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 44Siste melding: 28-03-09, 19:38 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14

Svar med sitat
Bokmerker