Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Bedre uten brød
Threaded View
-
20-11-10, 18:01 #11
Sv: Bedre uten brød
Jo Helgemann, det er slik jeg har levd - og presset meg for ikke å gå opp i vekt.
Før var frokosten et youghurtbeger og en banan - ikke lunch og middagsmåltidet forskøvet til kvelden. Men jeg var rett og slett ikke sulten.
Og du har jo helt sikkert rett i at det er ikke sundt - en skal jo ha en masse rare stoffer som det ikke er flust av i maten lenger.
Men slik ble det altså for meg.
Dessverre var (er) jeg heller ikke flink til å kompensere for dette med kosttilskudd.
Litt i ny og ne har det vært.
Da jeg drev mer aktiv idrett abbonnerte jeg på kosttilskudd som kom hver måned - men mindre etterhvert......
Det er også et moment jeg husker fra overgangen til Armour, jeg begynte å spise igjen og tenkte med gru på hvordan dette skulle ende. Men det var fullstendig u-begrunnet, og jeg har spist normalt siden.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hva spiser dere i stedet for brød
Av cathrin i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 15Siste melding: 07-04-15, 01:33 -
Lav karbo brød
Av usikker i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 12-11-09, 23:28 -
Lav karbo brød
Av usikker i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 12-11-09, 23:28 -
Brød uten gjær. Mye proteiner, fiber og sunt fett!
Av Vigdis i forumet Helbred og kostholdSvar: 3Siste melding: 01-09-09, 19:21 -
Bedre Helse
Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 18:14

Svar med sitat
Bokmerker