Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
17-11-10, 02:52 #3
Sv: VTA - Varig Tilrettelagt Arbeid
Det er jo ASVO lønning, med 50 kr timen, men ASVO er ikke inne i bildet på denne ordningen. Får trygd utenom. Fikk varig trygd nå i høst, men det er jo minimums inntekt av det. Ca 11.000 kr i mnd. Høres ut som en grei ordning du har blitt med på.
Savner kontroll fra NAV. Sånn som nå, er det jo veldig lett å svindle de. Ikke at jeg nå har gjort det, da. Fyller ut en slags timeliste som blir levert til NAV, blir undertegnet av en av mine kontaktpersoner. Og timene blir jo ikke kontrollert!
Kan jo skrive fulle timer i uken, hvis jeg hadde vært riktig slem. Men skriver jo kun de timene jeg jobber. Kan jobbe maks 10 timer uken, og få 100 kr timen. Noe de på NAV nå klager noe så voldsomt over. Selv om det var sosialkontoret som i sin tid, fattet dette vedtaket. Heia NAV!, sier jeg bare... Begynner å bli lei hele systemet, nå.
Tror ikke denne VTA ordningen kan være noe for meg, siden det følger mange krav med det. Og jeg klarer jo ikke å ha en stabil uke. Fordi formen min er helt r æ v a enkelte dager.
Lignende tråder
-
Arbeid, men ikke alltid
Av Pejyuu i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 2Siste melding: 31-10-10, 14:04 -
Lavt stoffskifte og arbeid? Hvordan takler dere jobben?
Av i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 37Siste melding: 01-12-09, 20:44 -
Nobelpris i medisin for arbeid med skjoldbruskkjertelen.
Av Ida i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 30-07-09, 18:05 -
Tar kroppen varig skade av å gå med for lavt stoffskifte over tid ?
Av Flower i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 04-04-09, 18:53 -
Jeg leter nå etter jobb
Av Marianne i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 24-09-06, 13:36

Svar med sitat

Bokmerker