Vel. Jeg er ikke i challenge-delen ennå.

Jeg har gått 3 uker uten å spise noe av det jeg har hatt kraftig antistoffutslag på (egg, melk, mel som den store treenighet - m.fl.) og 1 uke etter candidaregime (ingen gjæret mat som eddik, soyasaus, vin eller noe med gjær. Ingen behandlet mat som er røkt/garvet/langtidsssaltet/tørket. Frisk fukt begrenset til 250g/dag, ikke sukker eller andre enkle søtstoffer som honning melasse, maissukker osv. Ikke tørket frukt og også enkelte andre spesialbegrensninger.)

Virkning så langt:
3 kg ned (har fått beskjed om å spise 2x46g ultraclear risproteinpulver daglig så jeg lider ingen nød - i tillegg til kjøtt/fisk/grønnsaker/ris/poteter/litt frukt/ litt nøtter).
Noe bedre mage.

Og.... *trommesolo*

Den fineste huden jeg har hatt siden pre-pubertet. Jeg har ikke vært vesentlig plaget med verken kviser eller hudormer (men fikk en del småkviser på levaxin), men nå rømmer til og med hudormene skuta og nesetippen kunne tåle et close-up-foto med makroobjektiv!

Og kurmessig går det greit hjemme. Sosialt er det krøkkete, men jeg satser på å være usosial/sosial på hjemmebane til jeg kan begynne å innføre mat igjen.

Det merkelige er at søtsug er så godt som fraværende. Likeledes brå hunger. Denne maten gir et veldig godt blodsukkernivå. Og jeg tror faktisk at jeg kommer til å redusere melinntaket uansett resultat når jeg får testet det. Kanskje ikke så absolutt som nå, men langt under pre-diett-nivå iallfall.