Heisann

Skriver dette i en ny tråd, men driftssjefen er velkommen til å flytte denne til min egen tråd etterhvert.

Jeg er i bedre form, står på 3 grains thyroid, og må kanskje redusere til 2,75 grains etterhvert fordi jeg lurer på om 3 grains er for mye.. (trykk i brystet).

Jeg føler meg nå altså i relativt bra form, klarer mye mer enn for tre - fire uker siden. Føler meg motivert, glad, ganske snartenkt og har f.eks i dag gått 4 km, vært sosial og har akkurat akt i snøen sammen med ungene og hunden Men er nok ikke i tipp topp form enda; kjenner av og til en plutselig slitenhet..

Jeg blir helt utslått av menstruasjon fremdeles, men stressdoserte med å smøre meg med hc denne gangen så det gikk mye bedre. Lurer på om jeg mangler magnesium??

Det jeg skulle spørre dere om dere hadde noen formening om er mitt mest plagsomme symptom nå; det føles som jeg ser gjennom et vindu med vann dratt utover; på engelsk blurred vision tror jeg.. Klarer ikke tenke ut et tilsvarende ord på norsk akkurat nå. Det er ikke tåkesyn altså, men jeg ser liksom ikke klart.

Så hva kan det være?? Det føles på en måte som at den trøttheten jeg klagde på har gått over til dette.. Men det kan jo selvsagt være feil..

Så; er det binyrer, noe med stoffskiftet, f.eks mangel på magnesium eller bivirkning av pregnenolonen jeg tar. Ser at pregnenolone har denne bivirkningen, så jeg vurderer å kutte ut noen dager for å se om det blir bedre.
Har noen andre kjent på dette og har noen erfaringer å dele?