Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
12-11-10, 19:46 #1
Når det gjelder kolloidalt sølv er det mye desinformasjon ute
når det gjelder kolloidalt sølv er det mye desinformasjon ute og går og det meste av det som selges er ikke kolloidalt sølv, men ionisert sølv. Det er ikke det samme. Du kan ikke lage ekte kolloidalt sølv hjemme med sølvtråder og en sånn elektrisk dings. Jeg har gjort dette hjemme men forstod senere at det ikke var kolloidalt sølv jeg hadde laget. Ionisert sølv puttes i mørke flasker for å ikke forringes. Ekte kolloidalt sølv kan være i gjennomsiktig glassflaske uten å forringes. Fargen på middelet er mørkt og mørkere når produktet er sterkere. Når det gjelder ionisert sølv kan det nok stemme at det er dårlig når det får mørkere farge, men dette gjelder ikke kolloidalt sølv. Den blå smurfe-mannen som sikkert flere har sett skremselspropaanda om blir fremstilt som at han tok kolloidalt sølv, men etter hans egen beskrivelse tok han ionisert sølv og ALTFOR store doser.Siden jeg selv ikke med min nåværende dagsform ikke orker å beskrive den teknikalske forskjell her legger jeg etpar link her for de som er interressert!
http://www.purestcolloids.com/notcs.php
http://omega77.tripod.com/silvercure.htm
One of the reasons that "this" formulation of Silver is not getting the credit it deserves is that other silver distributors make forms of primarily "ionic" silver (rather than true colloidal particulate silver) while riding the coattails of the Medical Journal data that only applies to the original 1938 broad spectrum Mild Silver Protein formula. Only "this" ORIGINAL FORMULA gave the results as reported in the Medical Journals from 1902 to 1978. These results do "not" apply to "ionic" silvers made via electrolysis: (two silver rods in water through which an electric current is passed). Ionic silvers are misnamed and misbranded as Colloidal Silver but they are not colloids of silver at all. You see once ingested ionic silver quickly converts to Silver Chloride in the stoma ch and blood stream. The problem is Silver Chloride is practically useless in the body. This conversion generally takes about 8 seconds to take place once the ionic silver has entered either the blood steam or stomach where the ionic silver is quickly bound up to chloride molecules.
Lignende tråder
-
Kolloidt sølv ( Colloid Silver )
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 9Siste melding: 18-12-10, 21:39

Svar med sitat
Bokmerker