Lowe skriver jo :
I respectfully disagree with your endocrinologist. Studies indicate that T4 is of no use to anyone except, figuratively, as a storage unit for the metabolically-active thyroid hormones T3, T2, and possibly T1................

Men jeg ser uklarheten - Det han mener,er at det er ikke noe hjelp i å ta T4 hvis kroppen ikke lager T3 av det - og det tilhører det jeg nevnte om meget sjeldne tilfeller.
Så må jeg nok tilføye : meget sjeldne oppdagete tilfeller...... For de teller jo ikke de tilfellene de ikke oppdager - og når man ikke leter, og heller ikke ser skogen for trærne som står iveien så......

Men totalt sett er det snakk om sjeldne tilfeller.
Man skal iallfall ikke regne med at man er ett av dem før en blodprøveserie kan peke i den retningen.

Schiødt syns jeg er flink. De jeg har snakket med sier at alle blodprøver bilr vurdert, men det er pasientens kliniske tilstand som har hovedvekt.
Og det er etter min smak iallfall. Jeg liker ikke leger som er opphengt i en eller annen teori om hvordan det absolutt må være.

Lillestrøm har jeg ikek så mye kjennskap til, men dr. Meirleir besøker visst klinikken om jeg forstår det rett. (er vel mest kjent for ME da, men er en størrelse)