Side 16 av 25 Først 12345678910111213141516171819202122232425 Siste
Viser søkeresultater 151 til 160 av 249
    Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    355

Standard Nye blodprøvesvar - højt natrium?

Hej

Så har jeg fået svar fra lægen med de seneste blodprøvesvar. Har følt mig sløj den seneste tid. Har været træt, ukoncentreret og har haft meget hjertebanken
    Jeg er på 125 mgE ltroxin ugentligt og har været det i det sidste års tid.

Seneste blodprøvesvar :
    TSH er 1.08 (0.3-4.5)
    T3 (totalt ) 1.48 (1.1-2.5)
    T4 (totalt) 99 (60-140)
    t4-uptake (hvad mon det er?) 1.07 (0.8-1.3)
    Jeg synes at jeg har det bedst med en THS under 0.5, så måske det er forklaringen på hvorfor jeg har det skidt.
    Men det tyder da ihvertfald ikke på at jeg er overdoseret, hvilket mine symptomer ellers godt kunne tyde på.
    Hvordan er det nu. Skal T3 ikke helst ligge midt i - eller skal de helst være i øvre halvdel (T3 - T4)? Sikke tålmodig man skal være med stofskiftet - jeg har været i behandling siden starten af 2007 og føler mig stadigvæk ikke på toppen....
    Er der iøvrigt nogen der ved hvad det betyder hvis man har forhøjt natrium? mit var å 148 (137-145). Min lægen mener at jeg var dehydreret, men det mener jeg nu ikke at jeg var på det tidspunkt.
    Hvad betyder det når Bilirubiner er lavt? Er det ikke noget med leverfunktion og blodprocent? Mit er på 6 (5-25) - ja lægerne reagerer jo kun når værdierne er udenfor referenceområdet.
    Måske kan nogen hjælpe?
    TAK

Hej fra Gitte

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    355

Standard Lavt T3 -rigtig dårlig. Lav Cortisol

Hej
    Kan nogen mon hjælpe?
    Hvilke symptomer kan det give hvis ens T3 er lavt? Jeg er i behandling for for lavt stofskifte og tallene "ser fine ud". Jeg har haft det rigtigt dårligt de sidste uger og har været indlagt et par gange, var ved at få et ildebefindende på jobbet. Alle prøver ser fine ud - men jeg har det slet ikke fint. Jeg er ør og utilpas, kvalme, tung i hovedet, ofte hovedpine, hjertebanken, og træt træt træt. Mine stofskifte tal ser som sagt fine ud : TSH 0,8 (0.3-4,00) T3 1,60 (1,10-2,50) og T4 kan jeg ikke lige huske, men i øverste trediedel. Mit T3 har før været oppe på omkring 2,00 og jeg tænker på om man kan blive sløj når det synker?
    Er der nogen gode råd til hvordan man kan få T3 op? Liothyrin er det T3? Hvis ja, så kunne det jo være interessant at prøve med et sådant supplement. Men orker snart ikke mere kamp med lægerne. Lægerne mener at mine symptomer skyldes stress - hvilket jeg da heller ikke skal afvise. Er der nogen der ved om man overhovedet vil få symptomer når T3 ligger som mit?
    Iøvrigt fik jeg testet binyrerne da jeg var indlagt, og fik lavet en Synachten-test. Mit Cortisol lå inden undersøgelsen på 203 (170-500) - ca. midt på dagen og jeg var rigtig rigtig sløj på det tidspunkt, men tallet steg til 600 i forb. med testen, så man kunne udelukke binyreproblemer. MEN et Cortisol på 203 - er det ikke vældigt lavt? Så kan jeg vel ikke være stresset? Jeg troede at stress gav højt cortisol? Er der noget man selv kan gøre for at få Cortisoltallet op?
    Taknemmelig for svar. Jeg er sygemeldt fra mit arbejde og ret frustreret....:o/

Mvh. Gitte - Dk
    P.S.: Får 125 mikrogram Eltroxin dagligt...

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Re: Lavt T3 -rigtig dårlig. Lav Cortisol

Sitat Opprinnelig skrevet av gitteh
    Iøvrigt fik jeg testet binyrerne da jeg var indlagt, og fik lavet en Synachten-test. Mit Cortisol lå inden undersøgelsen på 203 (170-500) - ca. midt på dagen og jeg var rigtig rigtig sløj på det tidspunkt, men tallet steg til 600 i forb. med testen, så man kunne udelukke binyreproblemer. MEN et Cortisol på 203 - er det ikke vældigt lavt? Så kan jeg vel ikke være stresset? Jeg troede at stress gav højt cortisol? Er der noget man selv kan gøre for at få Cortisoltallet op?
    Taknemmelig for svar. Jeg er sygemeldt fra mit arbejde og ret frustreret....:o/
    Jeg regner ikke med, at du fik målt dit cortisol den gang du var rask, vel? Derfor kan ingen vide, hvilket niveau af cortisol er det RETTE for dig og jow - cortisol, der ligger så tæt på det nederste gennemsnit kan lige så godt være for lavt for dig. Hvad jeg ikke fatter er, at man ikke følger den kliniske metode og sørger for, at du forsøgsvis får suppleret dit cortisol, for at tjekke om du tilfældigvis ikke får det meget bedre af det. Der er god plads i dine referencer - til netop at iværksætte denne givtige test-behandling.

Når dine læger siger, at dine symptomer er stress og ikke lavt cortisol - ja, så er dine læger IDIOTER! Og du har min medfølelse. :(

Lavt stresstærskel er så godt som altid et symptom på (for) lavt cortisol. Basta! Medmindre selvfølgelig man er sindsyg og har gevaldige forstyrrelse i hjernens signalstoffer. Stress kan selvfølgelig også være resultat af for meget skjoldbruskkirtelhormoner - men dette er netop det modsatte af hvad du lider af, og selv hvis det var - ville dine (stærke) binyrer gennem feedback-interaction med dine andre hormonkirtler, ikke mindst med skjoldbruskkirtlen - nedbringe dit stressniveau netop gennem at forøge udsondringen af cortisol.

Cortisol er IKKE stressfremkaldende. Cortisol er stressREGULERENDE, hvilket jeg havde hørt nyligt at nogle læger IKKE er klar over, eller har helt misforstået det hele, idet de i deres fulde alvor foreslår at pille ved stress-patienternes binyrer (operativt/medicinsk) for at nedbringe dannelse af cortisol, hvorved de (tumper) reelt opnår det modsatte, end nedbringning af stress - nemlig på sigt en kronisk stress! Noget i retning af, hvad man også gør, når man operativt/medicinsk forsøger at trimme et for højt stofskifte og opnår så det modsatte i stedet - hypothyreose = lavt stofskifte, med alt det skidt dette medfører for resten af livet for de sagesløse syge. :(

Lidt om binyrer, hvilket måske kan give dig svar på nogle af dine spørgsmål kommer her:

Nedsat funktion af binyrebarken (hypo-adreno-cortics) kan skabe følgende problemer (symptomer):
    1. Manglende koncentrationsevne
    2. Ekstrem træthed
    3. Nervøsitet og irritation
    4. Depression
    5. Ængstelse
    6. Ekstrem svækkelse
    7. Svimmel af træthed
    8. Svimmelhed og besvimelser
    9. Søvnproblemer

Behandling med binyrebark-ekstrakt (A.C.E.)-indsprøjtninger medfører bedring af følgende: gigt, skuldersmerter og rygsmerter, allergier, færre PMS-problemer, hovedpine, migræne, tinnitus, anspændthed, depression, selvmordstanker, nervøsitet, ængstelse, hjertearythmi, tarmproblemer, varmeintolerance og lavt stresstærskel.

Når man taler om stress, bør man også anerkende dr. Hans Selye. Hans klassiske arbejde om stress ("The Stress of Life", Hans Selye, M.D. McGraw-Hill Book Co., N.Y.) og hans mange andre udgivelser, som siger "at vores forskellige indre organer, især de endokrine kirtler og nervesystemet, hjælper med at tilpasse os til de konstante forandringer, der sker i og omkring os".

Han kalder det for "Det Generelle Adaptations-Syndrom". Han konkluderer, at binyrerne er kroppens Primær Stress-Reaktor. Han siger: "Binyrer er det eneste organ, som ikke krymper under stress. De trives og forstørres. Fjerner man binyrer, og hvis et dyr udsættes for stress, så kan det ikke leve. Man hvis man fjerner dem, og så indsprøjter binyrebarkhormon fra kvæg, kan modstandskraften mod stress variere direkte proportionalt med mængden af det indsprøjtede, og endda betyde, at man vender tilbage til normaltilstanden." Et menneskes stress-modstandskraft vil også variere med binyrebarkens effektivitet, men vedvarende stress vil til sidst udtømme den.

For ikke-medicinske hjælpe metoder for beskyttelse og styrkelse af binyrer, er det absolut nødvendigt at fjerne fødevare-belastningen: sukker, stivelse, koffein, alkohol, stoffer og mest muligt nikotin. Man skal bruge ascorbinsyre (C-vitamin), salt og fedt - både mættet og umættet.

Undgår man animalsk fedt, som er det mest populære, er at undgå den type fedt, som binyrehormoner og østrogen og androgen dannes af!

Ydre stressorer skal undgås eller nedsættes - inkl. ekstrem varme, kulde, overarbejde, søvnmangel, ufred, sygdomme o.lign. Man bør motionere, hvor man involverer binyreområdet (torsoen fra lænd og opefter/red.). Ilt er nødvendigt for at udnytte kroppens glukose, og hensigtsmæssig vejrtrækning skal trænes og praktiseres.

Hvileperiode og afslapning skal overholdes, og sengetid bør være senest klokken 23. Vitaminer, og især ascorbinsyre, vil hjælpe. Binyrerne indeholder mere C-vitamin (og kolesterol) end noget andet væv i kroppen! Med alle disse foranstaltninger, kan en person med en nedsat binyrebark-funktion (erkendt eller ikke erkendt/red.) leve et udmærket liv.
    Jeg mener, at du sagtens kunne have gavn af Liothyronin, 10-15 mg (til at begynde med) UDEN at nedsætte Eltroxindosis (for Guds skyld!). Men hvis dit cortisol ligger i det nederste af hvad DIT individuelle behov er, vil Liothyronin kun hjælpe forbigående.

Hvad dit eget, INDIVIDUELLE behov for cortisol er - kan man kun finde ud af, ved (klinisk metode) at ordinere cortisol og LANGSOM øge dosis til du selv mærker en god effekt. Så meget fantasi (kundskab) tillæger jeg dog ikke de gennemsnitlige læger, vi beklagelsesvis har flest af.

Der er en bruger her... prøver lige at huske hendes navn... jo - anitab, der har postet denne tråd: viewtopic.php?t=2953 , hvor hun netop skriver om et tilskud af binyrebark-ekstrakt. Vær dog opmærksom at dosis af A.C.E. er IKKE det samme som dosis af cortisol, som "kun" udgør en del af ekstrakten. Præparat hedder Nutri Nutri Adrenal Extra og kan læses om/købes HER!. Dette er IKKE en opfordring, men kun en INFORMATION.

Hvordan har du det med salt? Begrænser du dit indtag af salt? Ved du hvad dit kolesteroltal er? Ved du hvad dit D-vitamin er? Ved du hvad dit blodtryk er? Lever du fedtfattigt? Har du vædskeophobninger i kroppen? Gider du svare? Det er vigtigt!

"Ses"
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    355

Hej Anisa
    Tusind tak for dit meget udførlige svar!
    Ja du har jo helt ret i, at måske er et lavt cortisol normalt for mig - jeg har jo aldrig fået det målt når jeg har været på toppen, såeh..
    MEN en en perfekt synachten-test udelukker vel binyreproblemer? Det synes jeg at jeg fik fortalt?
    Helt sikker er, at jeg ikke er frisk. Nogle dage sover og sover jeg og andre dage er jeg ligesom lidt hyper. Jeg prøver at svare på dine spørgsmål nedenfor...

Hvordan har du det med salt? putter altid salt på maden. Ved de seneste blodprøver har natrium henholdsvis været for højt og for lagt (147 og 136 (ref.interval. 137-146)Begrænser du dit indtag af salt? tja har da købt helsesalt kun med 50% natriumVed du hvad dit kolesteroltal er? flere blev målt, Cholesterol i HDL var 1.1 (ref. >1.2) og LDL var 1.7 (ref. <3.0). Total cholesterol var 3.2 Ved du hvad dit D-vitamin er? 52 (ref. 50-160 Ved du hvad dit blodtryk er? 140-85Lever du fedtfattigt? rimeligtHar du vædskeophobninger i kroppen? poser under øjnene ;o) men ikke vand i benene f.eks. har taget 5 kg. på efter stofskiftemedicinen...Gider du svare? Det er vigtigt!

Tusind tak fordi du gider hjælpe.
    Er det mon farligt selv at eksperimentere med Cortisol tilskud? Jeg vil jo ikke stresse binyrerne!
    Tusind tak for hjælpen Anisa...
    Kh Gitte Dk

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Jeg ville vært meget oppmerksom på det lave D3 score gitteh !
    Etter min mening er det ikke noe å vente med, kjøp et anerkjent D3 produkt og sett igang med 30µ/dag og øk hver uke med 10 til du når 50/dag.
    Husk tilleggsmineralene og gjerne K og E vitamin.

Symptomene du beskriver er også forenlige med D vitaminmangel. Den lavere grenseverdi er nylig skrevet opp og bør være 100.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Gitte får ikke ret meget ud af tilskud af D3 nu, når hun har så lavt kolesterol, hvilket tyder på at hun spiser for fedtfattigt. Der er jo ikke nok af kolesterol ("råstoffet") til D3-omdannelsen til det aktive D (calcitriol?) og dermed kan Gitte få for meget lager-D i blodomløbet, med yderligere gener til følge.

Gitte? Jeg vil gerne opfordre dig til at vende tilbage til almindeligt salt (natrium) så meget som du har lyst til (lyst=kroppens behov), bruge havsalt for sporstofferne indimellem, cutte MINDST 80% af de HURTIGE kulhydrater du spiser, cutte sukker 100% og cutte 100% alt der bare lugter af syntetiske sødestoffer (hvis du bruger sådan noget).

Spis animalske proteiner og animalsk fedt, uanset hvad kost-guruerne siger/skriver. Uden disse vil ingen hormoner komme på plads inkl. cortisol og ej heller D-vitamin omsætningen/omdannelsen vil blive effektiv uden animalske fedtstoffer inkl. fiskefedt, men ikke udelukkende. Først når du dagligt spiser det animalske fedt (selvfølgelig taler jeg ikke om en halv gris om dagen) - vil tilskud af D-vitamin kunne arbejde. Hvis mælkeprodukter - så kun fuldfede og U-HOMOGENISEREDE! Dette er meget vigtigt! Uhomogeniserede! C-vitaminet i depottabletter 1-1,5 gr - 1 om dagen. Disse har jeg selv brugt nu i 25 år og mine nyrer har det super. Hav tålmodighed uden tidsfrist og du vil kunne bedømme om ca. 3 måneder om der begynder noget godt røre på sig. Det tror jeg det vil.

Dine tal tyder jo nemlig på, at det er her du bør begynde, før du evt. kan begynde overveje en test med A.C.E. Simpelt hen fordi jeg ikke tror, at så længe du har så lavt et niveau for "hormonbæreren" kolesterol.... vil tilskuddet af A.C.E. heller ikke kunne arbejde.

At dit blodtryk er så forholdsvist højt og dette tillige med så lavt kolesterol - ja, det kan også være et tegn på, at dine binyrer ikke danner nok af cortisol TIL DET BEHOV DU NU HAR. Dette kan nemlig godt ændre sig til det bedre, når de andre "problemer" bliver løst ved, at du får hævet dit kolesterol op til 4-5 og dermed kan D-vitaminet begynde omdannes til aktivt D og reparere på manglene, der lige pt belaster binyrene mere end de har godt af.

For ikke-medicinske hjælpe metoder for beskyttelse og styrkelse af binyrer, er det absolut nødvendigt at fjerne fødevare-belastningen: sukker, stivelse, koffein, alkohol, stoffer og mest muligt nikotin. Man skal bruge ascorbinsyre (C-vitamin), salt og fedt - både mættet og umættet.

Undgår man animalsk fedt, som er det mest populære, er at undgå den type fedt, som binyrehormoner og østrogen og androgen dannes af! Undgå IKKE animalsk fedt!

Ydre stressorer skal undgås eller nedsættes - inkl. ekstrem varme, kulde, overarbejde, søvnmangel, ufred, sygdomme o.lign. Man bør motionere, hvor man involverer binyreområdet (torsoen fra lænd og opefter/red.). Ilt er nødvendigt for at udnytte kroppens glukose, og hensigtsmæssig vejrtrækning skal trænes og praktiseres.

Hvileperiode og afslapning skal overholdes, og sengetid bør være senest klokken 23. Vitaminer, og især ascorbinsyre, vil hjælpe. Binyrerne indeholder mere C-vitamin (og kolesterol) end noget andet væv i kroppen! Med alle disse foranstaltninger, kan en person med en nedsat binyrebark-funktion (erkendt eller ikke erkendt/red.) leve et udmærket liv.
    Tror du, du kan klare at gennemføre sådan et regime? Det er kun besværligt i starten og nøgleordet er: konsekvens, konsekvens og atter konsekvens, uanset at svigermor bliver fornærmet, hvis man altså ikke smager på hendes kage, hun kun har bagt for din skyld.... ;)

Håber du vil og håber du væbner dig med den fornødne tålmodighed. Du har alt at vinde og intet at tabe. Og du behøver ikke være bange for at tage på i vægt. Hvis du smider de hurtige kulhydrater væk og erstatter dem med protein og fedtstoffer inkl. de animalske - tager du ikke på i vægt. Faktisk "risikerer" du det modsatte. Men vid, at blot et enkelt rundstykke om morgenen vil spolere din insulinbalance for den dag, og så kommer der igen kaos i hormonerne i op til flere timer efter. Så ingen undtagelser, hvis det skal nytte.

Indstilling: beslut dig. Planlæg. Gå i gang. Hold op med at tænke på det ustandseligt dvs. giv kroppen ro og fred til at tilpasse sig denne fase. Tænk ikke på tiden, på fremtiden og husk at frygtsomme/usikre tanker skaber et ugunstigt miljø i din krop, der netop skal til at omstille sig til bedre funktion. Så prøv at tænke mindre på den uvisse fremtid. Denne er nemlig lige så uvis for os alle og du er slet ikke alene om at have det sådan. Så fjern fokus fra det, lidt efter lidt, til det lykkes helt.

Der findes IKKE et tryllemiddel, der vil virke fra i morgen. Kun den rette indstilling, fremgangsmåde og tid, skal der til. I hvert fald hvis oddsene skal stige, idet desværre ikke findes garantier, der er 100%. Gider du?

Rigtig god weekend
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    355

Hej Anisa og n'Finn

Tak for utroligt fyldesgørende svar! Pyh det er lige før man skal være den lille bio-kemiker.
    Jo - det lyder jo nemt nok - og jeg skal gerne prøve. Du siger mit kolesterol-tal er lavt, jeg synes ellers at jeg har læst at bare det ikke kommer over 5 så er det fint?
    Den diæt du anbefaler udelukker den alle former for melsorter?
    Det lyder næsten som om at du er diætist ell. lignenede Anisa, du er ihvertfald grundigt inde i tingene.
    Jeg må se om jeg orker at gå igang. Men det kommer lidt af sig selv p.t. - sukkertrang og kaffetrang har jeg slet ikke - p.g.a. kvalme - og synes ellers at jeg spiser meget fornuftigt - fibre, grønt, meget vand osv.
    Men noget skal der gøres - så.....
    Hvorfor siger du at jeg skal spise mere salt? Ã…rsagen til mit lave natrium sagde lægen kunne skyldes at jeg drak for meget vand - og havde haft diarre.
    Jeg tager dagligt en stærk c-vitamin og har gjort det i et halvt år (gud ved hvordan jeg havde haft det hvis jeg ikke gjorde det). Tager også B6-vitaminer og fiskeolie 2 gange dagligt.
    Ja kroppen er et mysterium-
    Men igen - vil en Synachtentest ikke "blåstemple" binyrernes funktion? Ja jeg prøver bare at forstå det hele. ;o)
    Tak for hjælpen igen - igen

Mange hilsner
    Gitte

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Den diæt du anbefaler udelukker den alle former for melsorter?
    Hvis de forbrændes hurtigt? Jeps! Det er alfa og omega, at du holder dit insulin i ro og at det ikke trigger interaktionen mellem de øvrige hormoner.

Jeg må se om jeg orker at gå igang.
    Du har ikke anden udvej, hvis du skal igennem det.... Af en eller anden mystisk grund, tror de fleste at hypotyreose ikke stiller andre krav til kost end da man var rask. Man er IKKE rask og det kræver ÆNDRINGER, der passer til at skulle kompensere OP på det, sygdommen "koster" i kroppen.

jeg spiser meget fornuftigt - fibre, grønt, meget vand osv.
    Hmm.. Hvor er proteiner og fedtstoffer? Fibre? Hvis det er fra groft brød... ja, så er det ikke godt nok. Undersøg evt. glutenfrit bagværk på nettet og her ved søgning. Jeg anbefaler ikke at købe gluttenfrit i (danske) butikker. Smager ad helvede til og koster en bondegård.

Men igen - vil en Synachtentest ikke "blåstemple" binyrernes funktion? Ja jeg prøver bare at forstå det hele. ;o)
    Det er sørme meget enkelt:

Hvis en hest med et perfekt helbred, vægt og kondition - skal trække en hestevogn eller to - går det helt fint.

Hvis man spænder samme sunde hest til en 30 tons lastvogn - dratter den (hesten) om og kan ikke trække.

Når den bliver fri for lastvognen igen - er den fortsat i topform og nu kan den igen arbejde, blot med det RETTE læs. ;)

Jeg er nødt til at daffe for denne gang. Pøj, pøj og endnu en gang - en god weekend til alle

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Synacten-testen har jeg også tatt, på dårligere indikasjoner enn din.
    Mitt resultat var også at alt var iorden.
    Man injeserer hjernens styrehormon ACTH og måler binyrenes produksjonsresultatet noe senere.
    Det borger jo for at produksjonssystemet er iorden, at det har råstoffer nok når det bare får styrehormoner.

Så kan man jo måle dit ACTH for å se om du har nok, og i følge den gjeldende arbeidshypotese skulle alt være iorden.

Men ACTH fremstilles på øyeblikket og det kan det resultere i et cortisolresultat som ligger 10 ganger over gjennomsnittet i løpet av sekunder.
    Dette er endel av fluktrefleksen som er i bruk ,og trimmes, ved fysisk aktivitet.
    Det merkes jo meget tydelig om denne uteblir ved fysisk aktivitet - det kan være farlig.

Merker du tendenser til dette ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    355

Hej igen

Jeg er sikke sikker på at jeg helt forstår dit spørgsmål n'finn? Jeg er flad og orker ikke rigtigt fysisk aktivitet - men jeg KAN da godt bruge kroppen hvis det skal være. Du tænker på om jeg kan få adrenalinen til at køre i kroppen eller?
    Jeg har fået målt ACTH men har ikke tallet - blot fået at vide at tallet var fint.
    Nå - er lidt i tvivl om det med d-vitaminen - men får ca. 7,5 mg i min daglige vitaminpille og kalk-pillerne jeg tager, så mon ikke det hjælper mig lidt på vejen.
    Tusind tak fordi I har orket at svare på mine spørgsmål...
    God weekend!
    Mange hilsner
    Gitte

Side 16 av 25 Først 12345678910111213141516171819202122232425 Siste

Lignende tråder

1. Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
    Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 1
    Siste melding: 09-10-10, 18:40
  2. Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
    Av Anisa i forumet D-vitamin
    Svar: 0
    Siste melding: 19-11-09, 12:32
  3. Svingende tal igennem årene (langt)
    Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 01-03-07, 11:01
  4. Det er lett å… behandle hypotyrose
    Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 5
    Siste melding: 27-06-06, 19:59
  5. Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
    Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighet
    Svar: 4
    Siste melding: 20-06-06, 18:53

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn