Viser søkeresultater 31 til 40 av 45
Tråd: Pregnenolone
-
27-08-10, 11:08 #31
Sv: Pregnenolone
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
27-08-10, 13:54 #32
Jeg har svitsjet mellom Pregnenolone krem og tabletter tidligere, men nå bruker jeg kun tablettene. Det ble så mye smøring, da jeg også bruker Progesteron krem. Derfor bare tabletter nå.
Om jeg kan bruke Pregnenolone hver dag pga overgangsalder? Jeg vet ikke, men jeg gjør det. Jeg tar tabletten hver dag. La meg legge til at jeg har ikke legen bak meg i dette. Det kalles vel eksperimentering, men det går helt fint føler jeg. Så jeg fortsetter som jeg gjør.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
28-08-10, 09:22 #33
-
28-08-10, 11:45 #34
Jeg bruker 25mg pregnenolone tabletter pr. dag, fyller på med pregnenolone og progesteron creme i enkelte perioder,
dette funker fint for meg og jeg merker bare positivt på det.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
28-08-10, 12:38 #35
Jeg har også bestilt pregnenolone og er kjempespent...
Er det noen som vet om nivået av det naturlige pregnenolone i kroppen går an å få målt på en labprøve? Hadde vært interessant siden så mange har så god effekt...
-
28-08-10, 14:31 #36
Ser ut om om man kan måle pregnenolon i serum ved Aker http://www.aus.no/modules/module_123...iDisplayType=2
Men tror ikke det er så vanlig å måle pregnenolon. Herthoge skriver at ikke alle laber måler pregnenolone, da det er vanligere å måle hormonene som er avledet fra pregnenolon som cortisol, DHEA, adosteron og progesteron.
-
03-11-10, 20:14 #37
Så har jeg allerede modtaget pregnenolone fra iherb... WOW hurtig forsendelse

Skal det indtages på nogle bestemte tidspunkter af dagen?
Jeg er jo meget meget træt, svimmel, brain-fog og trist i øjeblikket, tror i det vil være passende med at starte med 20 mg om dagen?Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
03-11-10, 20:44 #38
Jeg tror sørme også jeg vil prøve. Min hukommelse er simpelhen så dårlig
-
04-11-10, 05:03 #39
Jeg tar den om morgenen, men tror egentlig det er "ett fett". Det er kun mer praktisk for meg å ta mest mulig av tablettene om morgenen.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
04-11-10, 06:59 #40
Generelt er det vel hormonslipp med høye nivåer på morgenen i kroppene våre. Jeg ville startet med å ta den på morgenen. Så ville jeg etterhvert sjekket om det kanskje var lurt å ta en ny dose litt senere på dagen, for eksempel kl 14-15, men mye lavere enn morgendosen. På den måten hermer du mer av dem måten kroppen gjør det. Om du trenger en ny dose, merker du jo dersom morgendosen gjør godt, men at energinivået går tilbake der det var før.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Dr. Wilson og dr. Hertoghe om pregnenolone
Av Anisa i forumet PregnenoloneSvar: 16Siste melding: 27-02-11, 17:40

Svar med sitat

Bokmerker