Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 26 av 26
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Tungpust igjen.

Slik jeg ser det justerte hun bare ned litt mer enn hun burde. Men hvis du er misfornøyd, så ikke nøl med å bytt lege. Det er nok av de (feks gamle) som ikke har resurser til det. Og det er tross alt en tilbakemelding til legen.

Medlem siden
    Apr 2010
    Meldinger
    25

Hei, Fru Fortuna
    Kan ikke gi deg noen gode råd, men jeg kan fortelle hvordan jeg selv har det når dosen er for lav. Jeg blir veldig tungpustet, og akkurat som deg, problemer med å snakke. Får også muskelsmerter spesielt i bryst, nakke og rygg.
    Håper du finner ut av dette før ferien og ønsker deg lykke til

Medlem siden
    Feb 2010
    Meldinger
    36

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Slik jeg ser det justerte hun bare ned litt mer enn hun burde. Men hvis du er misfornøyd, så ikke nøl med å bytt lege. Det er nok av de (feks gamle) som ikke har resurser til det. Og det er tross alt en tilbakemelding til legen.
    Jeg er ikke misfornøyd med min lege totalt sett. Hun er på min alder altså nokså ung Men jeg gir meg ikke med dette og føler jeg at hun ikke kan nok om dette så søker jeg videre. Jeg må ha litt tålmodighet da jeg begynte først i februar på Levaxin.

Medlem siden
    Feb 2010
    Meldinger
    36

Sitat Opprinnelig skrevet av Martha Vis post
    Hei, Fru Fortuna
    Kan ikke gi deg noen gode råd, men jeg kan fortelle hvordan jeg selv har det når dosen er for lav. Jeg blir veldig tungpustet, og akkurat som deg, problemer med å snakke. Får også muskelsmerter spesielt i bryst, nakke og rygg.
    Håper du finner ut av dette før ferien og ønsker deg lykke til
    Takk for det Jeg har det likt som deg ja.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    350

Sitat Opprinnelig skrevet av Fru Fortuna Vis post
    Nå har jeg fått tilbake den tunge pusten igjen som medfører låsninger i brystet og føler meg mildt sagt elendig. 1 mnd synes lenge til og jeg frykter ferien kan bli nokså ødelagt. Har svært tungt for å puste etter noen timer utpå dagen.
    Har du forsøkt en virkelig god kiropraktor? Har slitt med det samme og det er tror det heter intercostalmuskulatur som binder seg opp i brystbeinet og helt bak i skuldre/nakke. Ofte kan man se at den ene skulderen er trukket lengre frem enn den andre. Det kan være utrolig tungt å puste normalt og ofte blir det værre utpå dagen. Kiropraktoren min fikser det på et par ganger. Slipper med en gang men har lett for å sette seg fast igjen så må gjerne tilbake en gang. - Bare en tanke bortsett fra å endre dosen som må justeres for at du skal ha det bra på sikt - men kanskje det hadde reddet ferien din.
    Vet ikke hvor du bor, men om du ønsker kan jeg sende deg en PM om en fantastisk kiropraktor.

H:-)

Medlem siden
    Feb 2010
    Meldinger
    36

Sitat Opprinnelig skrevet av rexxy69 Vis post
    Har du forsøkt en virkelig god kiropraktor? Har slitt med det samme og det er tror det heter intercostalmuskulatur som binder seg opp i brystbeinet og helt bak i skuldre/nakke. Ofte kan man se at den ene skulderen er trukket lengre frem enn den andre. Det kan være utrolig tungt å puste normalt og ofte blir det værre utpå dagen. Kiropraktoren min fikser det på et par ganger. Slipper med en gang men har lett for å sette seg fast igjen så må gjerne tilbake en gang. - Bare en tanke bortsett fra å endre dosen som må justeres for at du skal ha det bra på sikt - men kanskje det hadde reddet ferien din.
    Vet ikke hvor du bor, men om du ønsker kan jeg sende deg en PM om en fantastisk kiropraktor.
    H:-)
    Takk igjen For å "overleve" har jeg i i lang tid vært helt avhengig av kiropraktor. I vinter måtte jeg gå minst to ganger pr uke. Viste da ikke at jeg hadde lavt stoffskifte.
    Men tungpusten kom tilbake få timer etter behandling. Nå har jeg ikke vært der siden jeg begynte med Levaxin. Fikk time etter helgen da jeg ringte i dag.

Går jeg lenge med tungpusten låser det seg helt i brystbeinet og jeg får minst en gang pr dag problemer med å spise. Stress forverrer det hele. Før fungerte jeg utmerket med stress og hadde en meget krevende jobb. Nå takler kroppen ingenting. Er til og med plaget av hyppig problemer med øyene b.la betennelse. Hovner oppi kroppen og masse andre symptomer. Hadde svangerskapsforgiftning i begge svangerskap og etter siste gang har jeg ikke kommet meg.

Hadde som nevnt en fin periode like etter at jeg begynte med Levaxin.

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
    Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 226
    Siste melding: 17-08-09, 16:33
  2. Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
    Av Howdy i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 0
    Siste melding: 28-06-07, 11:48
  3. Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
    Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barn
    Svar: 6
    Siste melding: 22-12-06, 20:58
  4. Svar: 1
    Siste melding: 05-09-05, 16:24
  5. vedvarede blødninger etter påvist lavt stoffskifte
    Av porselen i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 1