Viser søkeresultater 21 til 28 av 28
-
18-05-10, 17:57 #21
Sv: Greit at TSH er null/lavere enn null?
Tak for at gøre opmærksom på dr. Oz. Men linket her virker ikke. Her er det:
http://ask.doctoroz.com/question/wha...hypothyroidism
-
24-05-10, 18:38 #22
mulig at denne artikkelen er referert til et eller annet sted på forumet men jeg poster den her ettersom jeg kom over den, den peker på at de med supprimert TSH ikke har noen økt risiko for benskjørhet
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8252740Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
-
24-05-10, 20:27 #23
Takk, Biff!
Noen som vet om dette er en "kjent" undersøkelse?
Her står det jo svart på hvitt....
Skal ta den med til legen min.
-
24-05-10, 20:31 #24
det er jo en vitenskapelig basert skrevet og publisert forskningsartikkel da, men såklart man kan jo påvirke forskningsresultater ved å ikke følge korrekte prinsipper for litteratur og datainnsamling, så alle vitenskapelige artikler må jo leses med en smule skepsis, men det finnes sikkert flere lignende allerede publiserte forskningsartikler der ute og når jeg finner dem skal jeg poste fler
Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
-
24-05-10, 20:48 #25
Jeg tok med en sånn artikke til en lege en gang.
Han leste fort, kikket opp fra arket og sa, det er ikke slik vi jobber her.........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
24-05-10, 21:00 #26
Hva om du hadde "kjørt han litt"? Spurt- hvordan jobber dere da?
Antakelig ikke så lett, vi er jo ganske sårbare der vi sitter, og avhenger av goodwill fra legen.
Men jeg skal vise det frem, og så for han si hva han vil. Da skal jeg bare si at jeg mye heller vil få benskjørhet når jeg er oppe i åra enn å ha noen labre år foran meg i min beste alder. Skal også si at fullt SÅ ille kan det jo ikke være når det faktisk finnes undersøkelser som avkrefter benskjørhet- teorien.
Bør vel ikke begynne å krangle med legen men prøve å lirke samarbeidsvilligheten ut av han.
-
24-05-10, 21:10 #27
Tak, Biff. Jeg har straks abonneret på deres feed - måske er der godter imellem
-
24-05-10, 21:44 #28
Jeg var snill den gangen jeg Berit

Den gangen.....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Lavere forbrenning ved lavt stoffskifte?
Av lady90 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 15-03-09, 21:41 -
Økning av levaxin -gir lavere t3
Av munch i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 17-01-08, 20:26 -
Lavere blodtryk og puls
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 07-02-07, 19:22
Svar med sitat
Bokmerker