Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
09-12-09, 17:44 #1
Når blir man kvikk igjen?
Når skal man egentlig føle seg kvikkere? Det begynner å bli lenge siden jeg kan huske at jeg har vært VÅKEN..
Jeg begynte med levaxin 25 mg for et par uker siden, og har merka NADA effekt.. Den siste uken har jeg hatt enormt behov
for søvn og kunne sikkert sovet 24 timer i døgnet om jeg fikk muligheten til det..
Når merka dere noe forbedring etter dere begynte behandling for første gang? For jeg begynner nemlig å bli sprø av å være
konstant trøtt..For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
09-12-09, 20:43 #2
Sv: Når blir man kvikk igjen?
Hej Claudia.
Godt spørgsmål, som jeg fuldt ud kan tilslutte mig.
Jeg begyndte på Erfa for 2 uger siden. Startede med 15mg, og er efter 10 dage fortsat på 30mg. Jeg kan intet mærke. Er noget skuffet. Synes jeg har læst så mange historier, hvor folk nærmest skrev det som om, at efter de er kommet på dessicated thyroid, så er livet nærmest bare skønt igen. Jo, tak den følelse ville være velkommen, eller bare lidt af den, men no nothing.
Hva' siger I erfarne ??
Mange hilsner
VibekeJ
-
09-12-09, 22:23 #3
Vi sier, at intet hormonpreparat virker før man har gått lenge på en full dose - noe ingen av dere har.
Blir på en måte slik at man kan ikke danne seg et intrykk av en farge på en maling før man har malt så mange strøk at det dekker helt.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
09-12-09, 23:48 #4
Må si meg enig med n`Finn her, ingen mirakelkur med helbredelse over natta, var det ikke du n`Finn som hadde et fint utrykk her på forumet et sted tidligere i dag om hvordan tid blir regnet i vår verden? Var det noe at; et øyeblikk er en måned og en stund er et år?
Men nå gjentar jeg meg vel litt for jeg har mast i hele dag om vitaminer og mineraler, Viktig! Viktig!
Få oversikt over verdiene Deres for det trengs masse gode reserver av b12,jern,zink.selen,omega3 osv osv, søk på forumet mange bra hint og erfaringer, søk også min tråd fra høyt til lavt der har n`Finn lagt inn en oversikt over en del.
Mitt råd er også i og med at det er mye å følge med på å mye å ha i seg, kjøp en stor dosette på apoteket med minst 4 rom for hver dag og fordel alt en gang i uken, mye lettere å følge med i og med at de fleste av oss er litt glemske å surrete så ser man også lett hva man har tatt og ikke, lett å få tatt det man skal hvis man skal avgårde også for man putter bare hele dosetten i veska. Jeg råder Dere også til at de vitaminer etc Dere er i manko på som fåes i injeksjoner så få det, veldig enkelt og mye mer effektivt, ett stikk i baken en gng i uken et par måneder og vedlikehold på en gng i mnd. Det gjør jeg og det er virkelig greit.
Lykke til!
Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
10-12-09, 08:58 #5
Hei Claudia og Vibeke

Jeg fikk beskjed fra legen min den gangen jeg begynte på medisin at jeg skulle bli frisk og rask på no time... Dette stemmer dessverre ikke. Det er en lang vei fra man begynner på medisin til man finner en dose som gjør at man kan fungere bedre, ikke for å ta fra dere motet men jeg tror ikke det er mulig å bli helt seg selv igjen. Jeg brukte ca 1,5 år på å begynne å fungere noenlunde igjen, endringen kommer gradvis. Dette er imidlertid veldig individuelt så det er bare å ta det rolig, øke sakte så kommer det seg nok etterhvert
En annen ting er at de som har begynt på dessicated thyroid som oftest har gått i lengre tid på Levaxin før dette og at det er overgangen fra Levaxin til Thryroid som for enkelte kan føles som en himmelsk forandring.
Lykke til begge to
-
10-12-09, 11:50 #6
Ja, det er bare jeg som er utålmodig.. Er bare så slitsomt å overtale meg selv til å stå opp.. Så er veldig glad for at jeg jobber stort sett kvelder

Men jeg vil tro at vitaminer vil hjelpe masse.. Så vi får se åssen resultatene blir neste uke..For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
gammel bruker blir som ny
Av hanne i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 18-09-06, 23:06 -
Jeg blir gal!!!!!!
Av Anne Ma i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 14-06-06, 13:43
Svar med sitat
Bokmerker