Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    179

Standard Sv: slik lågt stoffskifte hos dei med hashimotos skal behandlast

Hei Anisa!
    Ja, er mykje betre. Hadde ein kort periode da eg følte meg annleis enn eg har gjort på veldig lenge, nesten som da eg var 23 år (er snart 32 nå..). Fekk da målt Ft4 til 25 som jo var target. Var så glad, så glad. Nå er eg litt sliten igjen, men likevel mykje betre enn på lenge. Merkar det på at eg tolar stress betre, orkar handle etter jobb, orkar rydde etter middag. (Men så jobbar eg jo også kun 60% for tida.)
    I dei akk så korte 14-18 dagane eg var i superform, følte eg meg som ein nyfrelst eksnarkoman som opplever verda på ein ny måte. For eksempel hadde eg liksom ein energi og snert i fråsparket om eg så berre skulle gå over eit golv. Var digg!!
    Har nå fått håp om at eg skal bli bra.

Masse lykke til alle dykk andre!

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Sitat Opprinnelig skrevet av Delisa Vis post
    Bytta fastlege etter råd frå ei på eit anna forum Takk til henne! Min nye fastlege fortel meg at stoffskiftet mitt har vore underbehandla heile vegen. Han ser ikkje på tsh, men på t4... Måler tsh, t4, t3 og anti-tpo kvar gong. Seier at t4 skal opp. Den er nå på 16, men bør for mange vera på 22-24.... Vidare seier han at det er slik lågt stoffskifte hos dei med hashimotos skal behandlast, dette etter tyroideapoliklinikken på Aker sykehus...

I følgje min nye fastlege er mange i kjip form heilt til t4 bikkar 23/24, så plutseleg er dei fine og fulle av energi... Er i følgje han altså ikkje slik at ein jamnt kjenner seg betre og betre etter som ein får effekt av doseaukar.

Legen eg hadde ein kort periode mellom dei to eg har skildra over, var heilt totalt på jordet. Sa ting som "det er jeg som er legen, nå må du høre på meg" og "stoffskiftet ditt er bra" sagt på ein slik måte at eg ikkje makta prøve å diskutere og nyansere.... Og her var det ikkje snakk om at eg la opp til nokon heftig diskusjon akkurat.

Så nå er eg veldig usikker.. Kven har rett? Kvifor har han nye legen min rett? Dei andre såg kun på tsh, inklusive ein godt vaksen endo på Riksen, samt ein ung spirivipp av ein endo også på Riksen (som btw kom busande inn på rommet dagen etter fødselen medan eg stod med open nattskjorte og nettingtruse og bind og you name it).
    Ja, jeg har tænkt lidt over om lægeskiftet har kastet noget godt af sig og det lader til, at det har det, trods udsving... hvis jeg har forstået det rigtigt.

Ja, er mykje betre. Hadde ein kort periode da eg følte meg annleis enn eg har gjort på veldig lenge, nesten som da eg var 23 år (er snart 32 nå..). Fekk da målt Ft4 til 25 som jo var target. Var så glad, så glad. Nå er eg litt sliten igjen, men likevel mykje betre enn på lenge. Merkar det på at eg tolar stress betre, orkar handle etter jobb, orkar rydde etter middag. (Men så jobbar eg jo også kun 60% for tida.) I dei akk så korte 14-18 dagane eg var i superform, følte eg meg som ein nyfrelst eksnarkoman som opplever verda på ein ny måte. For eksempel hadde eg liksom ein energi og snert i fråsparket om eg så berre skulle gå over eit golv. Var digg!! Har nå fått håp om at eg skal bli bra.
    Det lyder godt. Rigtig godt. Har du også fået en pejling på dine binyrer? Det er nærmest reglen end det er undtagelsen, at binyrerne følger tæt med alle udsving i skjoldbruskkirtlens funktion og nogen gange er det svært at se, om det er binyrebarken, medicinen eller skjoldbruskkirtlen, eller alle tre i fælleskab, som giver en positiv effekt. Men for at være på den sikre side og for evt. at forebygge overkompensering fra binyrebarken, er det en god investering, under alle omstændigheder at købe en spytprøve for cortisol. Håber du vil overveje, Delisa.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    179

Eg har langt på veg klart å overtyde meg sjølv om at kun er stoffskiftet som er problemet hos meg. Orkar nemleg ikkje meir pes og mas vis a vis legar... Ein av dei fyrste gongene hos nye fastlegen, fekke eg han til å sjekke kortisol. Sa at eg hadde lest at mange hadde problemer her. Han sa korkje ja eller nei til dette, men kryssa av for nokre blodprøver samt urinprøve. Desse kom tilbake heilt fine.
    Men har nå lese at det er spyttprøver som må til. Veit ikkje legen min dette? Hum.
    Bør eg verkeleg sjekke det altså?? Eg har dei siste par vekene hatt dalande form. Stiv i ansiktet, det meste er tungt, supertungstarta på morgonen blant anna. Blir trist av det. Kjem i ein vond sirkel der eg ikkje orkar ta meg saman for å gjera noko hyggeleg som i sin tur kunne fått meg i betre humør. Forklarer det med ein del stress på jobb, og kontiuerleg barnepass (også på dagar da eg er sjukmeldt og kjenner eg treng ro og blir sint pga. ikkje får ro...). Vårt barn på 15 mnd blir nemleg heldt heime frå barnehage pga. (barnefars) frykt for svineinfluensa.

Vel, kvar skaffar eg slik test? Scanlab? Kva kostar det? Er det masse pes å få teke prøven??
    Supertakknemleg for svar.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Ein av dei fyrste gongene hos nye fastlegen, fekke eg han til å sjekke kortisol. Sa at eg hadde lest at mange hadde problemer her. Han sa korkje ja eller nei til dette, men kryssa av for nokre blodprøver samt urinprøve. Desse kom tilbake heilt fine.
    Men har nå lese at det er spyttprøver som må til. Veit ikkje legen min dette?
    Nei, desverre, Delisa. legen din vet ikke, eller bryr seg ikke.

les dette i legeforeningens Tidsskift om spyttprøve. Ta den gjerne med til legen din: http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1502899

Du kan få spyttprøve fra BMlab i Oslo.http://www.bmlab.no/ 1400 kr som du må betale selv. Legen må godkjenne. Skal du ha fra Sverige, trenger du ikke godkjenning.

det er viktig at du ber om Adrenocortex Stress Profil testkit. den måler både DHEA og kortisol.

Lykke til, og ikke vent så lenge som jeg gjorde! Skulle ønske at jeg gjorde det i våres da jeg skjønte hvor det bar hen og ikke nå i begynnelsen av oktober. Formen er totalt i bånn.

Og om det er det du har, er det sikkert kjempetøft å være mamma til små barn, jeg blir så sliten av lyder!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Er det virkelig slik?
    Av Sofiemor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 7
    Siste melding: 06-08-09, 18:02
  2. Forvirret over Hashimotos info
    Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 14
    Siste melding: 10-04-09, 13:52
  3. Mensen og slik....
    Av cathrin i forumet Andre hormoner
    Svar: 28
    Siste melding: 21-11-06, 18:39
  4. Svar: 18
    Siste melding: 24-05-06, 18:53

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder