Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Michael Jackson
-
26-06-09, 01:44 #1
Michael Jackson
Michael Jackson døde i natt.
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
26-06-09, 01:49 #2
Sv: Michael Jackson
Jeg er dypt sjokkert over at Michael har forlatt oss i en så ung alder.
Hjertet hans, som stoppet, klarte ikke mer av alt det de onde menneskene i verden kastet mot han år, etter år, etter år...
En del av meg mener at media har drept han. Media og slemme mennesker.
Michael var en perfeksjonist, i en svært uperfekt verden. Verden har blitt til noe som er langt, langt i fra perfekt. Det var tungt for Michael å se hvordan utviklingen i verden har gått gjennom årene. Verden ble rett og slett for hard for han...
Han hadde ikke et lett liv. Og barndommen hans, den fikk han aldri leve ut som han skulle. Det var jo det som gjorde han til den personen han vokste opp til å bli. En merkelig person, ville noen sikkert si, men bak de smårare tingene han gjorde og sa, var det bare en liten og redd gutt som ville leve og spre kjærlighet.
Den magien han derfor skapte i sine voksne år, tross den vanskelige barndommen, ble desto mye mer spesiell, og den ble en del av oss alle!
Han kommer til et bedre sted nå... Et sted hvor han endelig får fred og hvile. Et sted hvor han kan leke for evig tid!
Han var en stor del av barndommen min. Barndommen min - Den tiden som var den beste i livet mitt. En tid Michael ikke fikk. Som han så desperat prøvde å skape i årene etter barndommen...
Jeg kjenner meg godt igjen. Jeg fikk ingen tenår. Det gjør vondt i sjelen når år blir stjålet fra deg.
Jeg aldri trodde på de dumme tingene som ble sagt om Michael. Når du blir så stor som Michael vil det alltid være onde mennesker der som vil prøve å ødelegge for deg. De tok mye fra han. Men ikke magien. Den hadde han i seg til siste slutt.
Michael var virkelig en av de beste personene i verden. En slags fantasifigur. Han var så mye bedre enn så mange andre, at han ble uvirkelig. Ren godhet fra hjertet var det Michael ville gi, og ga oss...
Michael var en kunstner, en artist uten like. Ingen andre kan noensinne leve opp til disse ordene like godt som Michael gjorde.
Jeg kommer til å savne deg, Michael!
Din venn,
Thomas
-
26-06-09, 18:49 #3
Det er selvfølgelig synd at han døde, og synd for fansen som gjerne ville ha hørt og sett mer til ham. Men jeg kan ikke si at jeg er så overrasket over dødsfallet. En person som lever et så hardt og stritt liv som han må ha gjort, kan nok ikke forvente at kroppen holder ut like lenge som den kanskje kunne ha gjort med et mer vanlig liv. Elvis ble jo heller ikke så gammel. Trist, men det er vel sånn det kan gå om man brenner lyset i begge ender.
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
07-07-09, 21:17 #4
Det var det vakreste jeg noengang har sett, på tv i allefall. Med mer enn 1 MILLIARD SEERE, og garantert ELVER OG HAV verdt av tårer, kan det trygt sies at Michael Jackson var det mest elskede mennesket i verden...........
Da datteren hans, Paris, kom til ordet helt til slutt, vel, jeg tviler på at det var et tørt øye foran tv-apparatet da.
En kommentar fra en av de over 1 MILLIARD seerne:
"I was fine until his daughter spoke, then I started bawling. She is hurting and I could feel her pain. So sad that his children are going through alot right now. It broke my heart to see her that sad."
Link til videoen av datteren Paris' tale: http://www.vgtv.no/?id=23182
Hele minnestunden var utrolig god. Bare god. Noen av mine favorittøyeblikk inkluderer Brooke Shield's personlige tale, Jermaine Jackson's fremføring av "Smile" (Michael's favorittsang!), Smokey Robinson's siste tale, Berry Gordon's tale, Rev. Al Sharpton's tale... Alt var utrolig flott!!!
Ikke bare var dette en minnestund for MJ, men også en slags øyeåpner for oss alle - Vi må være snillere mot hverandre, vi må hjelpe hverandre mer, og vi må lege verden!
... Akkurat som Michael gjorde!
Hadde vi alle hatt like rene hjerter som Michael, og sett verden med hans øye, hadde vi ikke hatt krig, ingen mord, ingen hadde hatt store krangler, det hadde vært fred på jord, og et paradis uten like!
Michael,
Jeg smiler!
-
18-07-09, 13:36 #5
Må bare skrive under på dette, og alt det andre fine du har sagt om Michael i denne tråden, Thomas

Michael Jackson var virkelig et fantastisk menneske, på alle måter.
Jeg gikk dessverre glipp av minnestunden, det er jeg veldig lei meg for, skulle så gjerne ha sett den. Men jeg har sett klipp nå etterpå, og jeg gråter hver gang, det er veldig rørende.
Michael, du vil alltid ha en plass i mitt hjerte ♥
Miss you and love you forever ♥For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Svar med sitat

Bokmerker