Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    175

Standard Sommerhilsen. Armour. Melatonin

Hei hei alle sammen.

Det går fremdeles bra med meg og formen - tar fremdeles samme mengde Armour og en liten dose Levaxin 2 ganger om dagen. Tar Melatonin og sover godt. Faktisk 7-8 timer natta - og er hvil på morningen. Det er så fantastisk!! Hælen er ikke så god - tar sjokkbølgebehandling - og det virker som det bedres ei stund. Skal ha noen ukers opphold nu etter 3 behandlinger. Men...jeg var på apoteket og kjøpte Orudis gele - den virker faktisk ganske godt. Takk Finn - tror det var du som tipset om det. Så klarer jeg i det minste gå litt når det er som verst.
    Ellers har jeg fått meg en bihulebetennelse - ikke noe særlig i denne (herlige) varmen. Og eksemen på arman er tilbake - men...jeg har det bra ellers

Det jeg egentlig ville - var å ønske dere alle sammen en riktig GOD SOMMER!!

Ha en fin solskinnsdag.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Hvor fikk du melatonin?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Hei Nora. Her får du Melatonin

http://www.h-by-m.com/

tlf i Norge: 67 10 67 10
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Det var koselig med en sommerhilsen - riktig god sommer til deg også, ella!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    175

Standard

Hei

Jeg fikk resept på Melatonin hos Balder.
    Det er kjempe-effektivt og fungerer godt for meg. Tar det hver kveld en times tid før jeg legger meg.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Hei Ella Hvor stor dose med Melatonin tar du? Jeg fikk noen til å handle for meg når de var i USA. Hver tablett inneholder 3 mg. Står på at man skal ta en tablett pr dag/kveld, men jeg synes ikke det hjelper stort. Vet du om det er ok eller farlig å ta mer? Hvor stor dose tar du? Takker for svar.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    175

Standard

Hei Yvette

Ja i USA selges Melatonin på helsekost.
    Jeg tar 3 tabl a 3mg hver kveld - dette i samråd med lege. Starta med en. Legen skrev ut resept på 5mg til meg - det kunne ikke apoteket få fatt i. Dvs de kunne kanskje bestille fra utlandet men det kom til å bli dyrt. Ergo endte jeg opp med de dem hadde.
    Jeg kan ikke anbefale noen dose - kan bare snakke ut fra meg selv og mine erfaringer.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn