Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
13-09-08, 08:02 #11
Re: Lavt T3 -rigtig dårlig. Lav Cortisol
Gitte? Når jeg ser, hvad jeg (og Finn?) får ud af at svare dig, kommer jeg også i tvivl om disse svar er hvad du ønsker. Alene at du kan fremføre den sølle, daglige dosis af D-vitamin på 7,5 mg som værende "bedre end ingenting", tyder på at du reelt ikke har forstået alvoren bag det jeg og Finn skriver.
Opprinnelig skrevet av gitteh
Jeg tror nu, at du med dit spørgsmål her, måske forventede et par kontante og præcise anvisninger på løsning, der kommer til dig udefra. Men mister måske interessen, når det viser sig at de råd, der kommer, kræver din egen indsats. Så er det lige pludselig ikke så interessant og noget du ikke orker. Jamen, hvad er der at orke? Lad være med at spise dit, spis i stedet dat, sørg for at få et ordentlig tilskud af D-vitamin og se tiden an i tre måneder.
Og tro ikke, at jeg ikke ved hvad ikke-orke-tilstanden medfører for den syge. Det ved jeg udmærket godt og ved også hvad det koster at foretage sig noget, når man har det som du gør. Sådan havde jeg det også for nogle år siden, indtil jeg tog mig selv i kraven i erkendelse af, at det var sidste udkald, før jeg blev levende død, mens lægerne blot så passivt til. Så nej, jeg nærer ikke urealistiske forventninger til andre i samme situation og jeg har også lært noget af det selv: bruge mit genvundet liv og min tid med omhu. Jeg har svaret dig. Jeg har udpeget en chance for dig, og resten er op til dig selv.
Derfor runder jeg selv af her og ønsker dig held og lykke.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
15-09-08, 16:42 #12
Re: Lavt T3 -rigtig dårlig. Lav Cortisol
Hej Anisa
Sikke en udmelding fra dig - jeg er da ked af hvis du sådan føler du har spildt din tid...
Som jeg skrev til dig var jeg meget taknemmelig og ville overveje at følge dine råd - MEN jeg synes nu ikke du kan forvente at man herinde i dette forum kan forvente og forlange af hinanden at man "yes sir" - bare følger alle rådene bevidstløst og uden tanke for om der kan være andre veje at gå...
Det har været spændende og interessant at høre dine synspunkter - men lad du det være op til mig at beslutte hvad jeg vil tage til mig.
Du har ret i at det kan være svært at have overskud til at lægge sit liv om når man er allermest nede med flaget - men i den situation jeg er i nu, kan der være tusinde veje at gå - og mine symptomer kan have mange forklaringer - lige fra stress på jobbet/depression/medicinbivirkninger/problemer med at finde den rette dosis stofskiftemedicin/*problemer relateret til min knude i hypofysen osv..
Jeg er startet hos en kinesisk akupunktør og får via hende urtemedicin - ja forhåbentligt kan det også være med til at bringe mig videre...
Det kan være at der er mere og andet for mig at gøre end "lad være med at spise dit og spis istedet dat"...Jeg synes iøvrigt at du skrev at d-vitamin ikke ville hjælpe mig p.t. - ja så jeg blev lige lidt forvirret?!....
MEN : Jeg er hørt jeres bud og har fået noget at tænke over - og er som sagt, rigtig taknemmelig.
Det er rart at høre at du har fået det bedre og jeg ønsker også dig held og lykke fortsat..
...ja og så runder jeg også denne tråd af herfra...
Med venlige hilsner
Gitte
Svar med sitat
Bokmerker