Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Tara her
-
12-05-08, 22:17 #1
Bruker
- Medlem siden
- May 2008
- Meldinger
- 4
Tara her
Heisann!
Her ser jeg at det er mange som "sliter" med det samme som meg.Lavt stoffskifte.
Kort sagt så ble jeg operert for struma i Køvenhavn i 2001 og startet med Levaxin (den gang het det thyroxin).
Jeg fikk et nytt liv, gi ned 10 kg. og alt var bare velstand.
Etter et svangerskap i 2004 (som gikk helt fint med tanke på stoffskiftet) fikk jeg litt trøbbel etterpå.Blir fort sliten,trett og tiltaksløs.Har ikke noe angst og hjertebank slik som jeg var mye plaget med før 2001,men vil vel heller si at jeg er pms hele tiden.Men for all del, det kan ikke sammenlignes med før operasjonen.
Pr. i dag bruker jeg 100 mikrogran levaxin fire dager i uken, og 150 de tre andre.
Vil ikke definere meg som overvektig, men sliter med å få av de ti siste kiloene etter svangerskapet.
Husker ikke hva som var hva om desse blodprøvene, men den ene var på 19 og under 20 mener jeg var referanseområdet.
Blir spennende å bli kjent med dere og håper på noen gode råd og kanskje trøst av og til, så skal jeg prøve å bidra med mitt så godt jeg kan.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Svar med sitat
Bokmerker