Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
05-03-08, 13:36 #1
Intoleranse overfor alkohol
Hva betyr intoleranse overfor alkohol egentlig?
Er det å bli fysisk dårlig av å drikke?
Eller at man blir lett beruset av å drikke lite?
Eller at man blir bakrus av å drikke lite?Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
-
05-03-08, 14:55 #2
For meg betyr det alt sammen anitab
Det var jo særlig påtakelig før jeg fikk behandling, og det kommer seg ikke før dosen er på topp. Den må nesten være høyere enn den jeg tåler i lengden før det blir bra, og jeg merker det med en gang jeg reduserer til en dose jeg tåler å gå lenge på at dette inntrer.
Hos meg fører lavt stoffskifte til lang restitusjon etter fysiske anstrengelser også. Tenker litt sånn at dette likner litt på hverandre - kroppen må fjerne slaggprodukter i begge tilfeller.
Sørgelige saker........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-03-08, 14:49 #3
jeg tåler mindre før jeg blir dårlig, men blir ikke mer beruset. er også lengre dårlig dagen derpå(som jo kan bli til flere dagenderpåer istedet).
holder meg til et par enheter, noe særlig mer enn det er risky business.
-
08-03-08, 15:07 #4
Jeg liksom trodd at det bare handlet om å bli fysisk dårlig jeg.
Tåler også mindre enn jeg gjorde før, men blir vel aldri dårlig. Men noe sensitiv vil jeg tro at jeg er.Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
-
18-03-08, 11:18 #5
Jeg har nok to intoleranser mot alkohol...
Jeg er intolerant mot øl gjær, noe som gjør sitt med magen.
Men jeg er også intolerant mot x antall glass alkohol. Jeg kjenner det mye raskere enn før... men det kan også ha noe med hvor mye jeg drikker nå, og hvor mye jeg drakk før.
Selvsagt så stiller kroppen seg også inn i forhold til hva den er vandt til.
Nå de siste årene drikker jeg max noen glass vin i halvåret f.eks...
Svar med sitat
Bokmerker