Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
15-03-08, 21:11 #1
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
kanskje ikke bare meg som oppdaget at det finnes vanlige overdoseringssymptomer utenom de som står på pakningsvedlegget(smerter arm/ben, hjertebank)
Derfor lister jeg opp de jeg fant ut her, og ved å google litt
list gjerne opp dere og nedover hvis det er noe mer.
økt svetteproduksjon
hodepine
uren hud
ble jo litt overrasket når jeg har vært plaget av alle tre etter jevnlig oppdosering.....
men hva gjør man når man føler seg så mye friskere ellers ved å dosere opp? vil heller ha litt hodepine, uren hun og svette litt ekstra enn å gå tilbake til den evige brainfogen og utmattetheten....:/
kanskje den gyldne middelveien bare er noen få mikrogram mindre/ekstra i uken?
-
15-03-08, 21:30 #2
Ja, hva vet man egentlig ?
På dette orådet er det vel for lite til å danne seg bastante meninger.
Men tanker om det....
Feks : Du får uren hud når du øker dosen. Er det et dårlig tegn ?
Når du har gått med lavt stoffskifte kanskje å årevis kan det hende at huden må kvitte seg med en del ---- før det normaliserer seg ?
Og må du senke dosen igjen så er det vel bare en fordel å ha hatt litt høy ?
Huden er vårt største organ og ikke rart at den blir påvirket av stoffskiftet, og var jo det organet som ga symptomet som gjorde at man oppdaget sykdommen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-03-08, 21:45 #3
--søvnproblem
--diare
--stor uro/rastløshet i kroppen
--hyppig vannlating(ett produkt fra forbrenning er vann...)
--økende matlyst
--evnt. tempr.stigning
--går fort ned noen kilo
--kan nyse mye og ofteJeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
18-03-08, 21:30 #4
vel, jeg fikk iallefall svetteutslett som følge av overmye svetting ved høy dose - og både dette og den urene huden er blitt mye bedre når jeg trappet litt ned.
har og mindre hodepine nå.
så jeg stoler på at kroppen selv sier ifra når et er for mye eller for lite, det gjelds bare å følge litt med.
er jo ikke noe poeng i å trasse seg opp i en høy dose hvis kroppen sier selv at det er for mye.
-
18-03-08, 21:37 #5
Jo, jeg lurer litt på det.
Det kan være gunstig å gå på for høy dose en stund.
Jeg merka iallfall at ting fungerte mye bedre når jeg gikk ned igjen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Svar med sitat
Bokmerker