Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Snart første kontroll
-
20-11-07, 08:17 #1
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- Akershus
- Meldinger
- 9
Snart første kontroll
Har rundet 5 uker på 50 mg Levaxin pr dag, og er spent på prøvene neste uke! Mye rart som skjer i kroppen gitt....
Leamus i venstre øye (helt snålt), fryyyser, vondt i korsrygg og skuldre, hjertebank, vekta standhaftig på for mye, sovner på soffan - men tåka har letnet og jeg har til og med malt tre vegger i helga
Forrige prøver viste
S-TSH: 6,5 (0,20 - 4,0)
T4: 9,8 (9,0 - 22,0)
Så jeg er ganske spent ja - tenk om vi har truffet riktig på første forsøk
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
20-11-07, 14:05 #2
Kjenner meg godt igjen i symptomene dine. Jeg var også plaget med leamus i øynene og i lårene. Jeg har fortsatt en del symptomer, men jeg har også mye annet som foregår i kroppen.
Du må nok opp litt i dose vil jeg tippe. Jeg begynte på 50, med en TSH rett utenfor øvre grense og en T4 på 11 og det holdt ikke. Du må nok opp i det dobbelte vil jeg tro.
Håper du blir kvitt flere symptomer etter hvert!
Lykke til,
ShanitaSymptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
20-11-07, 16:02 #3
Det er desverre ofte slik at man ikke "treffer på første".
Du har jo symptomer fremdeles, så det kan se ut som du (som mange andre) må gå noen runder før du er på en dose som er passe for deg.
Men du vil sikkert få det bedre og bedre - får men jo håpe....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Svar med sitat
Bokmerker