Viser søkeresultater 31 til 35 av 35
-
13-10-07, 14:52 #31
Sikkert S-cortisol - den skal egentlig tas kl.8 og kl.20.
Det er viktig å studere forskjellen for den skal følge en bestemt dønvariabel.
Men den beste cortilsolprøven er spyttprøver som du tar hjemme og sende labben selv.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
13-10-07, 14:58 #32
Jeg fandt Saliva Hormonetest-kit selv her: http://www.antiaging-systems.com/iassto ... tkits.html og har allerede bestil den hjem.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
13-10-07, 15:01 #33
Sikkert den ja. Er ny her så er hele tiden noe nytt å lære. Legen min hadde vist stoffskift prøver av meg fra slutten av 90tallet og en fra i fjor. Begge to var innenfor normalen. Men har iallefall mulighet for å sammenligne litt og vet litt mer om når jeg kanskje fikk(om jeg har det da).
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Men slik jeg skjønner kan man ha lavt stoffskifte selv om man havner innen for normalen.
Og var det noe om en ikke autoimun type.
Siden jeg har autoimun sykdom fra før (Ulcerøs Kolitt) så er det noen større mulighet for å få f.eks hashimoto en vanlig?
-
14-10-07, 09:57 #34
Hei Phoenix...
De sies at en autoimmune sykdom sjeldent kommer alene, så det er jo fullt mulig.
Jeg har også IBD av en eller annen form, men mitt stoffskifte problemer er ikke autoimmunt. Hvertfall ikke ut fra de prøvene jeg har tatt.
Var hos spesialist for magen min på torsdag jeg og skal endelig får røntgen av tynntarmen også. Håper selvfølgelig ikke at det er noe med den, men finner de noe, så vil det jo bli enklere med hensyn til diagnose hvertfall.
Har du brukt sidene til LMF forresten? De har et bra forum for UC og Chrons.
Blir spennende å høre hvordan det går med prøvene dine...Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
14-10-07, 13:39 #35
Hei Shanita.
Har ikke brukt LMF sidene nei. Men har lest en god del om sykdommen. Får vel nesten bare vente på fecal prøven, og så ta undersøkelse på sykehuset under neste "periode".
Svar med sitat

Bokmerker