Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
-
23-09-07, 16:07 #1
foredrag av Lars Omdal 3. og 10.okt.
Hvis dere leter på www.stoffskifte.org så er det møte med foredrag på bærum sykehus den 10.oktober i høst.
-
23-09-07, 16:10 #2
Også har han Omdal foredrag i Stavanger 3 Oktober i Aulaen på Stavanger Universitessykehus kl. 17:30

Gleder megHilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
23-09-07, 18:53 #3
Hvor på siden finner dere dette? Og når er foredraget på Bærum? Har lyst til å gå
-
23-09-07, 19:09 #4
På hjemme siden til NTF. www.stoffskifte.org. Lokallagsinfo.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
23-09-07, 20:42 #5
Takk!
Omtrent det eneste stedet jeg ikke lette på de sidene
-
23-09-07, 22:19 #6
enig i at det er vanskelig å finne.
Dette skulle vært på framsiden og framsiden bakerst eller under alt aktuelt synes jeg....
-
02-10-07, 18:23 #7
-
02-10-07, 19:53 #8
Ikke så dumt siden det er i morgen det skal være i Stavanger..
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
03-10-07, 12:52 #9
Gleder meg

Kl. 17:30 braker det løs på sykehuset ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
04-10-07, 15:19 #10
Kjempe bra foredrag!
Dere kan glede dere til den 10
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Svar med sitat
Bokmerker