Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
-
02-07-07, 20:14 #1
Vitaminer og kosttilskudd i Danmark?
Er det noe som lønner seg å kjøpe inn i Danmark. B-vitaminer, omega-3, mulitvitaminer osv?
Hvilke merker bør jeg ev se etter, og hva har jeg lov å ta inn i Norge?
Skal på ferie neste uke og kom nettopp på at det kanskje kunne lønne seg å kjøpe der. Er så og si tom for omega-3 nå.
-
02-07-07, 21:11 #2
Jeg tror det meste slikt er billigere i Danmark, men jeg vet ikke med alt. Kan du se hva Eye-Q koster der, hvis du kommer over det?
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
02-07-07, 21:21 #3
eye-q
ang. eye-q så køber jeg det i England på www.equazen.com
eller www.weightlosscenter.co.uk de er billigere der 19 £ for 180 kapsler og billigere hvis man køber flere.. Tilmed sender de fragtfrit
Det er meget billigere end i dk. Jeg har set 180 kapsler til 273,07
Ang. vitaminer i øvrigt ved jeg ikke hvad man skal gå efter.
MVH Lene[/list]
-
04-07-07, 20:04 #4
Da får jeg bare lete litt rundt da.
-
04-07-07, 20:34 #5
Ã…ja, glemte denne tråden, jeg...
Takk, Lene, for tips ;)
Bambi - før kjøpte jeg ofte "billige" vitaminer i Danmark på supermarkeder og slikt, men hvis man skal ha gode merker, så vet jeg altså ikke om det er så mye å spare, du må nesten kikke litt ja. Men de "billige" var veldig billige
(På Matas har de vel de gode merkene, kanskje annet også. På Dreisler - de heter visst noe annet nå - ca samme som Bilka - her har de mye billig. Kanskje også på Brugsen. Så har de noe i Hjørring: A-Z butikk - samme utvalg som hos Bilka - minus matvarer (altså tøy og elektronikk osv - ja, da har de vel heller ikke vitaminer og slikt). Dreisler som har blitt en annen (kjede?) finnes også i Hjørring. Bilka finner du forskjellige steder i DK - f.eks. Odense på Fyn og Ã…lborg i Jylland. Matas er overalt - i hver by (ja, det var i alle fall...) Så er/var det blitt flere og flere tyske kjeder i Danmark, her er det ofte mye billig, men jeg har ikke peiling på om de har vitaminer her.... husker vel heller ikke hva de heter... Fakta? ikke tysk?... Ja, ja, de finnes også i hver by...)
God tur da
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
04-07-07, 21:35 #6
Takk
Jeg får lese godt på innholdet og se etter type helsekostbutikker, om det finnes.
Nå er det bare å krysse fingre for at det ikke regner like mye i Danmark som her. Flommer bra over rundt her. Lykkelig for at vi bor såpass høyt og ikke har kjeller
-
05-07-07, 00:15 #7
Her - helsekost i hele Danmark:
http://www.kortelinks.dk/?FGTIX
Håper du får fint vær og en god tur. Fortell gjerne når du kommer tilbake ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
05-07-07, 00:22 #8
Og her - forresten, her kan du finne en Matas i hvilken som helst by du skal til, og du kan se utvalget de har på nettet:
http://www.matas.dk/"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
05-07-07, 10:36 #9
Takk for linkene.
Ser ut til at de har større styrker på vitaminer der. Har funnet et par jeg vil se nærmere på.
Lignende tråder
-
Kosttilskudd og A-Vitaminer
Av puselus i forumet VitaminerSvar: 1Siste melding: 04-11-08, 15:16 -
D-vitaminer og andre vitaminer og slikt...
Av Hansen i forumet D-vitaminSvar: 7Siste melding: 12-08-08, 21:25 -
Kosttilskudd
Av Lissa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 35Siste melding: 23-06-08, 18:19 -
Vitaminer og kosttilskudd
Av KIDA i forumet VitaminerSvar: 3Siste melding: 04-01-07, 21:33
Svar med sitat
Bokmerker