Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Ja det er anti TG
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
    Samme verdi kan oppleves forskjellig fra person til person, men ikke fordi referanseverdien varier hos folk, men fordi folk er ulikt følsomme overfor TSH, FT4 og FT3 verdier. Noen kan ha det bra på lave verdier, mens andre må ha høye verdier. Mange med lavt stoffskifte må ha lav TSH og høy FT4 og FT3.
    Du kan rolig lytte også til Stina - Marisse

Det, der er skrevet her er nemlig helt korrekt.... samtidigt med at udgøre et svar på, hvorfor endokrinologerne meget hellere beskæftiger sig med f.eks. diabetes end med stofskiftet....

Enhver "endokrinolog" kan magte diabetes. Men der skal en dygtig endokrinolog med intakt faglig integritet til at forholde sig til og behandle stofskiftet. Denne type læger er der mangel på. Du er derfor nødt til selv at våge over hvad der bydes dig og stille krav. Stille krav, stille krav, skifte læge, stille krav.... indtil det lykkes.

Desværre lykkes det ikke altid. Vi bor i et lille land med forholdsvis lille "udvalg" af læger. For min del var det nødvendigt strategisk at opgive dem og starte en selvbehandling op med Westhroid. Yvette coacher mig og jeg er ved bedste mod takket være hende.

Jeg ved at der findes gode endokrinologer også i Danmark. Det er sikkert på deres foranledning at fremstillingen af naturlig Thyroid er blevet genoptaget i DK på et enkelt apotek. Men det er ikke til at få besked hvem de er.... måske forståeligt nok, hvis de vil undgå at blive ugleset på af de øvrige

Held og lykke Marisse, og god bedring.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa
    Yvette coacher mig og jeg er ved bedste mod takket være hende.
    Kan dere forestille dere meg i denne rollen? Men jeg gjør så godt jeg kan - basert på egen erfaring vedr selvbehandling...

Kan bare håpe på det beste og ønske deg lykke til Anisa!

Og alle gode ønsker til deg også Marisse. Jeg håper du får den hjelpen du trenger....
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    May 2007
    Sted
    København
    Meldinger
    6

Standard

Tusind tak for jeres råd .
    Jeg vil få taget de forskellige prøver og så krydse fingre for at de finder mit stofskifte for lavt - for egentlig ville det være rart at vide at jeg hverken er blevet dum, doven eller bare latterlig på et halvt år, men at det faktisk ER en sygdom!!!! Det hjælper at høre jeres historier også - så mange tak for dette dejlige forum

Marisse
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Lykke til!

Og husk hvis prøvene dine er "fine", så ta de på nytt om en stund, da er de kanskje mindre fine ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Og jææh, det er skam et dejligt forum vi har - det kan vi takke Sonja for
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn