Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    12

Standard Hei her er jeg

Så har jeg endelig funnet ut hvor jeg kan få mest og best informasjon om stoffskifte problemene.
    Jeg er ei jente på snart 29 år. Jeg er gift med den beste kona man kan få. Vi har verdens to søteste jenter, tvillinger, 7mnd gamle..
    Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte for ca. 4 år siden.
    Har har ikke fått noe informasjon av legen min. Hun er veldig opptatt av TSH verdiene mine, og selv om ikke jeg føler meg i form så får jeg ikke lov til å øke levaxin dosen. Jeg går nå på 150-175 mikrogram per dag.. 25 mikrogram mer enn legen har sagt. Hadde jeg ikke tatt de 25 ekstra så hadde jeg ikke klart å gå på jobb hver dag, hadde heller ikke klart å være der for familien min etter jobb...
    Men, nå har jeg funnet fram hit, og også funnet mer informasjon på nettet så nå blir det nok enklere å kreve mer av legen.
    Gode råd og hjelp ang. hva jeg bør undersøke osv tas i mot med STOR glede!

Nerusvi
    Nerusvi

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Velkommen til forumet!

Jeg ville be legen din om å få utskrift av alle blodprøvesvar som er blitt tatt. Legg de så inn på forumet. Da kan vi nok si hva du bør undersøke nærmere. Du har altså krav på å få utskrift. Noen leger blir litt vanskelige hvis man ber om det har jeg hørt.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard

Velkommen hit!

Jeg har vært her inne kort tid selv og følte det på samme måten. Endelig noen som var i samme situasjon og som hadde mye kunnskap om sykdommen.

Jeg slutter meg til rådet Anne Ma kommer med. Legg blodprøvesvarene (husk ref.området for hver prøve) ut her, og du får garantert vettuge tilbakemeldinger.

fra Lie

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Velkommen hit

Jeg hadde også en lege som din tidliger som bare så på TSH verdien. Han fant at den var for lav og dermed var jeg overdosert. Kort fortalt måtte jeg la være å ta medisiner i 1 uker selv om T4 var normal. En annen lege jeg oppsøkte ble svært forskrekket og han kalte dette feilbehandling.
    Legen jeg bruker nå er ikke opptatt av min lave TSH. Legene ser ulikt på dette.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn