Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
    Stakkars, snille, Yvette ;)
    Nå ja av og til, men takk skal du ha.

Ellers forstår jeg hva du mener. Helt sikkert.

Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
    Og du - at du ikke tør å klage, det synes jeg er forferdelig.
    Joda - jeg klager nok mitt. Iallefall her på forumet, men som de fleste er det vel ting og tang som gjør at vi holder kjeft i det virkelige livet... :evil: Fikk servert av et familiemedlem i går at: "Lavt stoffskifte - er det en sekt?" Så NÃ… sier jeg ikke mer der.

Men nå har vi rotet til tråden til ninus. Beklager....
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Det er ikke greit når familie medlemmer ikke forstår det har jeg selv opplevd. Når formen ikke er den beste så blir i alle fall jeg trett av å forklare og forklare og forklare også det samme om og om igjen.

Jeg ønsker deg bedre dager.

Trøste klem fra meg.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

"Lavt stoffskifte - er det en sekt?"

Hahahaaaa

Er det mulig? Hvor dum skal man egentlig ha lov til å bli?

Hihihihi... Stakkars....

Får håpe de har kommet noe videre mht hjernetranplantasjon ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg syntes ikke det var noe morsomt i det hele tatt. Tvert i mot, men det gjenspeiler vel litt av hva de fleste av oss opplever i hverdagen når vi skal forsøke å fortelle hvorfor vi ikke orker det ene eller det andre...

Vi ser jo så friske ut...

I mitt tilfelle kan de ikke såre meg lenger. Og det er jo fantastisk befriende da!! Jeg bare går min vei. Tabben min er jo at jeg i det hele tatt nevner at jeg sliter med diverse vedr denne sykdommen, men av og til er det uunngåelig..

Og hvor mye skal man finne seg i? Og hvor lenge? Og hva gjør man med det? Jeg jobber med saken og kaster bare ut noen spørsmål "i løse luften"?

Kanskje Sonja kan flytte disse siste innleggene og lage en ny tråd så vi ikke ødelegger for ninus her? Eller kan jeg gjøre det selv? I tilfelle trenger jeg hjelp...
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Nei, det er ikke morsomt når man selv blir utsatt for slikt, men når man "kun" hører om slikt idioti kan man jo distansere seg litt til det og se hvor "latterlig" slikt egentlig er, og dette må jo være en av de dummeste uttalelsene jeg har hørt på lenge... Så beklager at jeg fikk spontant latteranfall, noe er bare for dumt, altså...

Og jeg mente ikke noe vondt med det, det håper jeg du vet ;)

Ellers har du jo veldig mange gode tanker som vi kanskje kan fortsette å drøfte et annet sted ja.
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Hukommelse
    Av Hsn i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 19
    Siste melding: 09-05-10, 20:23
  2. endret smak og luktesans
    Av Aurora Sophie i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 01-03-08, 21:34
  3. hukommelse
    Av sofus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 2
    Siste melding: 25-01-07, 19:51
  4. Nedsatt smaks og luktesans
    Av Hsn i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 08-09-06, 17:35
  5. dårlig hørsel :-(
    Av happygirl i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 06-09-06, 21:08

Bokmerker

Regler for innlegg