Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
-
06-03-07, 18:55 #1
Bristepunktet nærmer seg..
Nå kjenner jeg at jeg holder på å kollapse, både fysisk og psykisk. Har i de siste ukene hatt tidlige morgener og seine kvelder. Har brukt mye energi på eksamenslesing og på å være i dårlig form... I dag var jeg og tok nye blodprøver - håper egentlig på at de viser at jeg må øke medisineringen - for jeg holder på å gi opp..er konstant dårlig.. Og i morgen har jeg eksamen i filosofihistorie.. mitt mål er å stå! Jeg har heldigvis fri i en uke etter eksamen - da skal jeg sløve, jeg skal ikke gjøre en dritt 8)
dette ble litt rotete..jaja.. måtte bare få lufte litt på tankene mine
Ha en fin kveld alle sammen
-
06-03-07, 20:59 #2
Ja, eksamen er veldig stressende.
Hørte på radioen at det ikke er uvanlig at folk blir syke etterpå...
Hals-og beinbrudd. (du vet vel hva det betyr?)
nora
-
06-03-07, 21:07 #3
Jeg skal legge meg godt under dynen min og bli der i ett par dager
-
06-03-07, 21:46 #4
Lykke til med eksamen og håper du snart får en god periode.
-
06-03-07, 22:44 #5
Vil bare ønske deg kjempe lykke til i morgen!!! Jeg har også eksamen snart, og det er så tungt å lese når formen tilsier at det eneste en har lyst til er å sove....
Håper du snart blir bedre!!
Mvh MaiaJeg ble født med hypo, og har aldri egentlig aldri visst at mennesker sliter med denne sykdommen, fordi jeg aldri har vært plaget
(...bortsett fra at jeg alltid har vært litt lat
)
-
07-03-07, 06:32 #6
-
07-03-07, 22:25 #7
Gode ønsker, komlå ;)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
07-03-07, 22:28 #8baremei Gjest
Hvordan gikk det på eksamen, da?
-
08-03-07, 09:39 #9
Joda.. følte jeg fikk det greit til, men så snakket jeg med noen andre i klassen og da fant jeg ut at jeg hadde glemt noe på den ene deloppgaven, men jeg krysser fingrene for at jeg består..
Svar med sitat
Bokmerker