Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
Tråd: Nora?
-
08-02-07, 23:50 #11
Kjære Anne Ma
Da er jeg jammen meg glad for at jeg ikke har så vondt i øynene (musklene her) - endelig et symptom jeg ikke sliter med
Men når jeg var hos øyenlegen, så måtte jeg se i alle retninger, og når jeg så kraftig til venstre, så gjorde det altså vondt, samt at det irriterte bihulene mine - som jeg nå har slitt med i over 4 måneder. Nevner dette, for jeg tror at Rikke lurte på dette med smerter når man så i en spesiell retning i en annen tråd - men jeg er altså ikke helt sikker på dette. Har bare skummet litt her i går...."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
09-02-07, 08:48 #12
jo det stemmer det stina, har mest vondt når jeg beveger øynene til siden.
jeg er virkelig ikke bra om dagen, hadde glemt at jeg hadde skrevet innlegg under denne tråden om øynene, derfor skrev jeg en til.
sitter og venter på tlf fra endo nåHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
-
09-02-07, 21:41 #13
Stakkars deg
Håper endo'en ringer snart!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
TSH hos mænd (nora)
Av Anisa i forumet TSHSvar: 1Siste melding: 10-11-08, 08:14 -
nora?
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 21-03-07, 16:50 -
Gratulerer Nora!
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 12Siste melding: 01-06-06, 10:26
Svar med sitat
Bokmerker