Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Måtte le her om dagen:)
-
20-12-06, 22:00 #1
Måtte le her om dagen:)
Jeg mente nemlig bestemt at min mann var blitt "tregere" enn før!
Og dette syns jeg jo var svært rart - i og med at det er JEG som tross alt har hatt eneretten på dette - etter mange års erfaring. Dere vet
Vel - han kunne ikke si seg helt enig i mitt synspunkt på saken - noe jeg stilte meg SVÆRT uforstående til....
Etter en del frem og tilbake ymter han forsiktig frempå med sin teori:
"Det kan ikke være slik at du faktisk har blitt litt bedre kjære?"
Da lo jeg lenge - og jeg ler enda når jeg tenker på det han sa
Det KAN jo hende at jeg faktisk har blitt litt bedre - etter snart 4 år på medisin
-
20-12-06, 22:33 #2
Hi, hi - den var morsom! Det verste er at jeg kjenner meg igjen.
Jeg synes også at mannen min er blitt tregere og tregere ettersom jeg er blitt friskere og friskere.... Pussig det der,du
-
20-12-06, 23:03 #3
PS. Tror jeg må be han om å ta en stoffskifteprøve snart... :P Føler meg ikke sååå frisk, heller
Lignende tråder
-
Blodprøver - når på dagen osv.
Av Tily i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 04-06-07, 20:51 -
Thyra-dagen
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 3Siste melding: 25-05-07, 10:30 -
Liothyronin - når på dagen?
Av Reven i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 18-04-07, 21:23 -
Hvordan kan man bli trygg på mat?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 68Siste melding: 07-12-06, 17:44 -
Thyra-dagen 25. mai i Stavanger
Av brits i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 31-05-06, 22:33
Svar med sitat
Bokmerker